Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امکان برگزاری جام‌جهانی در دو سال یک بار

© REUTERS / Ruben SprichFIFA President Gianni Infantino attends a news conference after the executive committee meeting at the FIFA headquarters in Zurich, Switzerland March 18, 2016.
FIFA President Gianni Infantino attends a news conference after the executive committee meeting at the FIFA headquarters in Zurich, Switzerland March 18, 2016. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2022
عضو شوید
رئیس فیفا از امکان برگزاری رقابت‌های جام جهانی در دو سال یک بار خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، هفتادودومین کنگره فیفا امروز در قطر برگزار شد و جیانی اینفانتینو در جریان این مراسم درباره احتمال برگزاری مسابقات جام جهانی به صورت دوسالانه صحبت کرد.
رییس فیفا در خصوص برگزاری جام جهانی هر دو سال یک بار گفت:
"می‌خواهم یک چیز را روشن کنم. فیفا پیشنهادی برای برگزاری هر دو سال یک بار جام جهانی نکرده است. در کنگره قبلی از ما خواسته شد امکان‌سنجی برگزاری جام جهانی به صورت دوسالانه را مورد بررسی قرار دهیم."
اینفانتینو در ادامه گفت:
"فیفا این کار را انجام داد و به این نتیجه رسید که این کار امکان‌پذیر است و پیامدها و اثرات مشخصی هم خواهد داشت. اکنون در مرحله جدیدی از رایزنی، بحث و گفت‌وگو در این خصوص هستیم که در این مرحله سعی می‌کنیم به توافقات و سازش‌هایی با فدراسیون‌های عضو، لیگ‌ها و بازیکنان دست پیدا کنیم."
این مقام ارشد فدراسیون جهان فوتبال در پایان اظهار داشت:
"ما با هم کار خواهیم کرد تا مناظره‌ای در این خصوص داشته باشیم و راه‌حلی را پیدا کنیم که برای همه مناسب‌تر باشد تا همه بتوانند از آن بهره ببرند. هر بازخورد مهم است."
اینفانتینو سپس اعلام کرد که در انتخابات سال آینده فیفا (2023) شرکت خواهد کرد. وی از سال 2016 ریاست این ارگان بین‌المللی را در اختیار دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала