Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بسکتبال NBA؛ "لیکرز و جیمز" در بحرانی واقعی

© AP Photo / Kim Klementلبران جیمز فوق ستاره تیم لیکرز Oct 11, 2020; Lake Buena Vista, Florida, USA; Los Angeles Lakers forward LeBron James (23) dribbles while defended by Miami Heat guard Tyler Herro (14) during the first quarter in game six of the 2020 NBA Finals at AdventHealth Arena.
لبران جیمز فوق ستاره تیم لیکرز Oct 11, 2020; Lake Buena Vista, Florida, USA; Los Angeles Lakers forward LeBron James (23) dribbles while defended by Miami Heat guard Tyler Herro (14) during the first quarter in game six of the 2020 NBA Finals at AdventHealth Arena.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2022
عضو شوید
لوس‌آنجلس لیکرز برای صعود به مرحله بعد لیگ حرفه‌‎ای آمریکا راه دشواری را پیش رو دارد.
به گزارش اسپوتنیک، بامداد امروز، لوس آنجلس لیکرز برابر دالاس موریکس شکست خورد تا حتی رتبه دهمی‌ خود در کنفرانس غرب که آخرین رده برای رسیدن به مرحله پلی این است را هم از دست بدهد و خود را در آستانه یک‌ فاجعه بزرگ ببیند.
در این میان رقیب اصلی لیکرز که در ابتدای فصل راسل وستبروک را نیز جذب کرده بود برای تسخیر جایگاه پلی این، تیمی است که سرمربی بزرگی در اختیار دارد.
سن آنتونیو اسپرز با گرگ پاپوویچ فصل خوبی را سپری نمی کند اما عملکرد لیکرز آنقدر بد بوده که آنها را برای رسیدن به پلی این ترغیب کند.
اسپرز با تیم جوان و پرشورش در کنار سرمربی بزرگ خود، می تواند رویای نوزدهمین فصل حرفه ای پادشاه NBA یعنی لبران جیمز را خیلی زود به باد دهد.
پادشاهی که در این فصل انواع و اقسام رکوردها را جا به جا کرده و در اکثر مسابقات تیمش بهترین بازیکن زمین بوده اما با این نمایش او نیز تغییری در فصل بد لیکرز حاصل نشده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала