روش غیرعادی حین ازدواج در مسکو

© AFP 2023 / Haidar Mohammed AliЖених и невеста на свадебной прогулке по реке Шатт-эль-Араб в иракском городе Басра
Жених и невеста на свадебной прогулке по реке Шатт-эль-Араб в иракском городе Басра  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2022
عضو شوید
راکووا: 200 محل دیگر برای ثبت ازدواج عروس و داماد در دریا های مسکو افتتاح شد.
به گزارش اسپوتنیک، آناستازیا راکووا، معاون توسعه اجتماعی شهردار مسکو در این باره صحبت کرده گفت که در مسکو، یک روش غیرمعمول جدید برای ازدواج در حال محبوب شدن است – یک تعداد مسکوئی ها می خواهند مراسم ازدواج خود را در دریایی مسکو برگزار کنند. با توجه به افزایش تقاضا، بیش از 200 جایگاه عروسی در کشتی های دریایی مسکو افتتاح شده است.
Португальский футболист Криштиану Рональду с возлюбленной Джорджиной Родригес на красной дорожке церемонии вручения премии MTV Europe Music Awards 2019  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.01.2022
ورزش
عروسی رونالدو؛ تا یک ماه دیگر؟
فصل عروسی به طور سنتی در منطقه کراسنایا گورکا آغاز می شود. در مسکو، تعطیلات در 30 اپریل جشن گرفته می شود، در این روز بیش از 1000 درخواست ارائه شده است. این محبوب ترین تاریخ سال 2022 از نظر تعداد درخواست های ارسال شده است. با احتساب این روز، 20 زوج می توانند حین گردش در دریا پیاده با یکدیگر ازدواج کنند. وقتی فراخوان درخواست این مکان غیرمعمول را باز کردیم، شاهد تقاضای زیادی در میان تازه دامادها بودیم. همه مکان ها فقط در یک هفته گرفته شد.
بر علاوه، به گفته راکووا، یک اپلیکیشن آنلاین برای این مکان غیرعادی برای تازه ازدواج کرده ها در دسترس قرار گرفته است. ثبت نام تقریباً هر آخر هفته تابستان باز است. مراسم رسمی برای 7 و 20 ماه می، اولین آخر هفته تابستان، روز خانواده، عشق و وفاداری و همچنین در تاریخ های زیبا 22/07/02 و 22/07/22 برنامه ریزی شده است. در آخرین ماه تابستان، امکان ازدواج در کشتی در روزهای 6، 12 و 26 وجود خواهد داشت - این به طور سنتی محبوب ترین ماه عروسی است. فصل ثبت ازدواج روی آب در ماه سپتامبر به پایان می رسد. ثبت نام برای دو روز گرم 3 و 9 سپتامبر باز است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала