امریکا کشتی های خود را از دریای سیاه بیرون کرد

© REUTERS / Ukrainian Defence MinistryЭсминец США "Портер" во время международных морских учений Sea Breeze 2020 в Черном море
Эсминец США Портер во время международных морских учений Sea Breeze 2020 в Черном море - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2022
عضو شوید
سخنگوی پنتاگون گفت: امریکا کشتی های خود را از دریای سیاه به دلیل رویدادهای اوکراین بیرون کرد.
به گزارش اسپوتنیک، جان کربی، سخنگوی پنتاگون گفت، ایالات متحده کشتی های نیروی دریایی خود را به دلیل رویدادهای اوکراین از دریای سیاه بیرون کرد و هنوز درباره زمان بازگشت آنها تصمیمی نگرفته است.
او به خبرنگاران گفت: "این کار عاقلانه تلقی می شد که دیدیم تهاجم قریب الوقوع است. بگذارید همه بدانند که ایالات متحده هیچ علاقه ای به ایجاد درگیری با این یا آن تصمیم درباره جا به جایی نیروها ندارد".
کشتی امریکایی مجهز به راکت‌های هدایت‌شونده وارد دریای سیاه شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2021
کشتی امریکایی مجهز به راکت‌های هدایت‌شونده وارد دریای سیاه شد
کربی افزود، که هنوز چیزی برای اعلام درباره "زمان بازگشت کشتی‌های امریکایی به دریای سیاه" ندارد.
یادآوری می کنیم، که روسیه در 24 فیبروری عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هدف آن را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال توسط رژیم کی یف در معرض نسل کشی قرار گرفته اند." برای این، به گفته وی، برنامه ریزی شده است که "غیر نظامی و نازی زدایی اوکراین" انجام شود.
به گفته وزارت دفاع روسیه، نیروهای مسلح تنها به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند و از 25 مارچ، آنها وظایف اصلی مرحله اول را به پایان رسانده اند - آنها پتانسیل رزمی اوکراین را به میزان قابل توجهی کاهش داده اند.
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد، که با حمایت نیروهای مسلح روسیه، گروه های دونتسک و لوهانسک در حال توسعه یک حمله هستند، اما صحبتی از اشغال اوکراین نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала