Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت لاس وگاس به تقویم مسابقات فرمول یک؛ 2023 در شب هنگام + ویدیو/عکس

© REUTERS / Denis BalibouseМодель у реплики болида Формулы-1 на стенде Pirelli на автосалоне Geneva International Motor Show-2018 в Женеве, Швейцария
Модель у реплики болида Формулы-1 на стенде Pirelli на автосалоне Geneva International Motor Show-2018 в Женеве, Швейцария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2022
عضو شوید
رقابت‌های فرمول یک در لاس وگاس بعد از 40 سال بار دیگر به تقویم مسابقات فرمول یک بازگشت.
به گزارش اسپوتنیک؛ فدراسیون جهانی موتررانی اعلام کرده که لاس وگاس دوباره به تقویم مسابقات فرمول 1 اضافه شده است. البته این بار مسابقات در شب هنگام و با یک طرح خیابانی هیجان‌انگیز که شامل استریپ معروف است، برگزار می‌شود.
لاس وگاس یکی از مشهورترین شهرهای جهان پس از بیش از 40 سال به فرمول یک بازگشت زیرا آخرین باری که فرمول 1 به شهر نقره‌ای رفت، در سال‌های 1981 و 1982 بود، سپس این پیست به طور کامل در اختیار کازینوی معروف Caesars Palace گذاشته شد.
گفته می‌شود که به دلیل گرمای شدید در این شهر، وگاس بزرگ‌تر و بهتر شده و 2 کیلومتر مسیر آن که از نوار معروف استریپ می‌گذرد، در سال 2023 میزبان این رویداد در شب هنگام خواهد بود.
گفتنی‌ست که این شهر محل استقرار تیم فوتبال آمریکایی لاس وگاس رایدرز است که ورزشگاه آلجینت، زمین خانگی آن‌ها میزبان سوپربول 2024 نیز خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала