Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت اسطورۀ فوتبال برازیل از لیونل مسی

© AP Photo / Hussein MallaFormer FC Barcelona player Ronaldinho, laughs as he enters the stadium during a friendly soccer match between the FC Barcelona and Real Madrid Legends, at the Camille Chamoun Sports City in Beirut, Lebanon, Friday,
Former FC Barcelona player Ronaldinho, laughs as he enters the stadium during a friendly soccer match between the FC Barcelona and Real Madrid Legends, at the Camille Chamoun Sports City in Beirut, Lebanon, Friday,  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2022
عضو شوید
اسطوره برازیلی که زمانی با لیونل مسی همبازی بود، به تازگی از او حمایت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، رونالدینیو بازیکن افسانه‌ای برازیلی به این باور است که بالاخره ستاره‌های تیم پاری‌سن‌‌جرمن با یکدیگر به همکاری کامل می‌رسند و اتفاقات خوبی که باید را برای تیمشان رقم می‌زنند.
در دوران ابتدایی حضور لیونل مسی در بارسلونا، رونالدینیو نیز از بازیکنان این تیم بود و ارتباط خوبی با این بازیکن آرجنتینی داشت.
این اسطورۀ فوتبال برازیل در خصوص شرایط مسی در پاری‌سن‌جرمن گفت:
"شرایط برای مسی سخت است، چون او سال‌های زیادی برای یک تیم با خصوصیات متفاوتی بازی کرده و نمی‌تواند خیلی زود خودش را جو جدید تطبیق دهد. او فقط به کمی زمان برای وفق دادن خود نیاز دارد و دیگر چیزها خودش جور می‌شود."
او در ادامه گفت:
"این مسائل طبیعی هستند. هو کردن هواداران را نمی‌فهمم. اگر شما مسی را هو می‌کنید دیگر چیزی باقی نمی‌ماند. اگر شما بهترین بازیکن جهان را هو می‌کنید، پس چه کسی را تشویق خواهید کرد؟ واقعا این رفتار را متوجه نمی‎‌شوم."
مسی از زمان حضورش در فرانسه تنها 7 گل برای پی اس جی به ثمر رسانده و نتوانسته به تیمش برای پایان دادن به انتظار طولانی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کند.
پس از تحمل یک شکست دور از انتظار در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید، مسی و نیمار توسط هواداران مورد انتقاد شدید قرار گرفتند و عدم کسب نتایج رضایت بخش در سایر بازی‌ها، این دو بازیکن را تحت فشار بیشتری قرار داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала