Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر شوکه کنندۀ کاپیتان بارسا به هواداران

© AFP 2023 / Josep LagoИгрок "Барселоны" Клеман Лангле празднует забитый гол в матче с "Леганесом"
Игрок Барселоны Клеман Лангле празднует забитый гол в матче с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2022
عضو شوید
سرجیو بوسکتس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا و بارسلونا، در مصاحبۀ تازه‌اش گفته‌است که ممکن در پایان جام جهانی از فوتبال خداحافظی کند.
به گزارش اسپوتنیک، سرجیو بوسکتس، هافبک دفاعی و کاپیتان تیم ملی اسپانیا و بارسلونا، یکی از بازیکنان است که در یک دهۀ آخر درخشش فوق‌العاده برای تیم ملی کشورش و بلوگرانا داشته و به لطف درخشش خودش جام‌های ارزشمندی به ویترین افتخارات لاروخا و بلوگرانا اضافه کرده‌است.
این هافبک درخشان که در حال حاضر 33 سال دارد، به پایان سال‌های فوتبالش نزدیک شده‌است و در تازه‌ترین مصاحبه‌اش با اسپورت گفته که ممکن پس از پایان جام جهانی از فوتبال در رده ملی و باشگاهی خداحافظی کند.
او در پاسخ به این پرسش که وقتی میگویند او بالای 30 سال است و باید بازنشسته شود چه حسی دارید، گفت:" وقتی در فوتبال به 30 سال می‌رسید انگار همه چیز تمام شده است ولی کسی به یاد ندارد که چندین بازیکن بالای 30 سال هنوز در حال بازی در سطح اول هستند. وقتی برنده می‌شوید همه چیز تغییر می‌کند. این ها بخشی از فوتبال است و اتفاقی رخ نمی‌دهد.این‌ها بیشتر مرا از نظر خانواده ناراحت می‌کند."
او در ادامه افزود:" خوشبختانه بچه‌های من هنوز خیلی کوچک هستند. قبول می‌کنم که نمی‌توانم دل همه هوادران را بدست بیاورم. امیدوارم که بتوانم در جام جهانی بازی کنم و ببینیم چطور پیش میرود و مربی از من چه می‌خواهد و بعد از آن با خانواده‌ام تصمیم خواهم گرفت ومشکلی در این زمینه نخواهم داشت. ممکن این آخرین جام جهانی من باشد و شاید از بارسا بروم و یا حتی بازنشسته شوم."
بوسکتس در حالی در مورد خداحافظی‌اش صحبت کرده که چندی قبل رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا مدعی شدند که این تیم جذب فرانک کسیه را از میلان نهایی کرده و این بازیکن را به عنوان جانشین کاپیتان خود به خدمت گرفته‌است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала