Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال هشت سال بدون باخت در بالایدوس؛ شنبه شب شکست ناپذیری حفظ خواهد شد؟

© REUTERS / ALBERT GEAرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2022
عضو شوید
رئال مادرید قرار است این شنبه برابر سلتاویگو به میدان برود در حالی‌که 8 سال بدون شکست را در خانه حریف سپری کرده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید آماده می شود که این هفته در زمین حریف‌اش سلتاویگو به میدان برود اما این در حالی‌ست که در تقابل‌های اخیر دو تیم در لیگ؛ رئال 8 سال بدون شکست بوده است.
آخرین بازی‌ای که رئال در بالایدوس در لیگ باخت به سال 2014 بر می‌گردد جایی که آنچلوتی نیز روی نیمکت بود و اولین فصل مربیگری خود را سپری می‌کرد و لوئیز انریکه مربی سلتا بود. دیداری که در هفته 37 لیگ رخ داد و آن سال اتلتیکو پس از 18 سال به قهرمانی دست یافت.
سلتا ان بازی را با دو گل سرمربی فعلی‌اش چالز به برتری رسید. از آن زمان رئال مادرید در 7 نوبت به بالایدوس بازگشته که در 6 مورد از آنها پیروز شده و تنها یک تساوی در هفته 18 فصل 2017-2018 کسب کرده است.
البته آن دیدار آخرین برتری سلتا برابر رئال نبود زیرا این تیم در فصل 2016-2017، رئال مادرید را در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل‌ری شکست داد و حذف کرد.
حالا قرار است دو تیم در هفته 30 از رقابت‌های لالیگا در بالایدوس با هم مصاف می‌دهند، علیرغم این واقعیت که در سال‌های اخیر رئال مادرید برابر سلتاویگو چه در خانه و چه در خارج از خانه برتری داشته، واقعیت این است که با دیدن نتایج لیگ در ورزشگاه بالایدوس، تعادل برای سلتاویگو مثبت است. هر دو تیم 55 بار در این ورزشگاه به مصاف هم رفته‌اند که 23 بُرد برای سلتا، 21 پیروزی برای رئال و 11 تساوی برای دو طرف ثبت شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала