Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدینیو: "آنچه در برنابئو برابر پی‌اس‌جی رخ داد قابل انتظار بود"

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدینیو Рональдиньо посетил Краснодар
رونالدینیو Рональдиньо посетил Краснодар - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2022
عضو شوید
رونالدینیو با کم اهمیت جلوه دادن شکست پی‌اس‌جی برابر رئال، می‌گوید که مسی به زمان بیشتر برای تطبیق پذیری نیاز دارد.
به گزارش اسپوتنیک؛ رونالدینیو اسطوره بارسلونا و ستاره سابق پاریسن‌جرمن به صفحه لیگ قهرمانان صحبت کرد و در آن شکست باشگاه پاریسی مقابل رئال مادرید را کم اهمیت جلوه داده و باورمند است که لیونل مسی برای سازگاری با محیط این باشگاه به زمان بیشتری نیاز دارد.
مسی روزهای سختی را سپری می‌کند و او در دیدار برابر رئال در برنابئو نیز بازی آرامی داشت و حتی در نیمه دوم کاملا محو شد.
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2022
ورزش
کیش و مات مسی و پاریسی ها در مادرید در شب هت‌تریک تاریخی بنزما؛ رئال به پی اس جی درس فوتبال داد
حذف پاریسی‌ها از لیگ قهرمانان سوالاتی را در مورد جاه طلبی بازیکنانش برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به وجود آورد زیرا آنها فاقد یک رهبر در زمین بودند.
آنها هنوز به طور کامل از حذف شوک آور شان بهبود نیافته‌اند زیرا عملکرد آنها در باخت 3-0 مقابل موناکو قبل از تعطیلات بین المللی یکی از بدترین نتایج آنها در این فصل بود.
رونالدینیو می‌گوید که رئال مادرید دارای شجره نامه درخشان و تیم فوق العاده‌ای است، بنابراین نتایجی مانند آنچه در برنابئو بود، غیرطبیعی نیست.

این اسطوره برزیلی گفت: "فوتبال همینطور است! آنها دو تیم بزرگ هستند. مادرید سابقه زیادی در لیگ قهرمانان دارد. در این نوع مسابقات، هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد (...) با بازیکنانی که آنجا [در پی‌اس‌جی] هستند، آنها می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند."

او اضافه کرد که برای اعجوبه آرجانتینی که پس از گذراندن نزدیک به یک و نیم دهه در نیوکمپ در محیط جدیدی قرار گرفته، سخت بوده است: "اما من فکر می‌کنم برای مسی که این فصل بعد از سال‌ها حضور در فوتبال کاملا متفاوت، در باشگاهی که همیشه یکسان بازی می‌کرد، در این فصل سخت است. فقط فاقد انطباق است، اما بقیه به طور طبیعی به وجود خواهند آمد."

این در حالی‌ست اما که تیم مائوریسیو پوچتینو علی‌رغم مشکلاتی که اخیراً داشته، یکی از محبوب‌ترین تیم‌های قهرمانی لیگ 1 است. آنها سه بازی از 5 بازی اخیر خود در لیگ را باخته‌اند، اما همچنان با 12 امتیاز اختلاف نسبت به مارسی که در رده دوم قرار دارد، فاصله دارند.
مسی امیدوار است بتواند ریتمی پیدا کند، زیرا امسال یک سال جام جهانی است و آرجانتین شانس زیادی برای مدیریت یک بازی عمیق دارد. شاید بازی در ترکیبی متفاوت زمان بر باشد، بنابراین می‌توانیم بهترین‌های این بازیکن را در فصل آینده در PSG ببینیم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала