روسیه مکاتبات پسر بایدن در مورد آزمایشگاه های بیولوژیکی در اوکراین را منتشر کرد

© AP Photo / Pablo Martinez MonsivaisСын Джо Байдена Хантер Байден
Сын Джо Байдена Хантер Байден - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه مکاتبات پسر بایدن با کارمندان پنتاگون درباره آزمایشگاه های بیولوژیکی اوکراین را منتشر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه مکاتباتی را منتشر کرد که بین هانتر بایدن، پسر رئیس جمهور آمریکا و کارکنان بخش کاهش تهدیدات پنتاگون و پیمانکاران آزمایشگاه بیولوژیکی این نهاد در اوکراین رد و بدل شده است.
ایگور کریلوف، رئیس نیروهای RCBZ - نیروهای دفاع شیمیایی و بیولوژیکی ارتش روسیه این باره گفت: "محتوای نامه ها نشان می دهد که هانتر بایدن نقش مهمی در ایجاد فرصت مالی برای کار با عوامل بیماری زا در خاک اوکراین، تأمین بودجه برای بلک و ویچ Black and Veach و متابیوتا Metabiota ایفا کرده است.
وی این مکاتبات را نشان داد و خاطرنشان کرد که وجود این مواد توسط رسانه های غربی تایید شده است.
به گفته کریلوف، نامه ها تأیید می کند که اهداف واقعی پنتاگون در اوکراین به دور از آزمایشات علمی بود. در یکی از نامه ها، معاون رئیس Metabiota اشاره می کند که هدف از فعالیت های این شرکت تضمین "استقلال فرهنگی و اقتصادی اوکراین از روسیه" خواهد بود.
این در حالی است که پیش ازاین دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین اعلام کرده بود که این کشور خواستار توضیح درباره دخالت پسر بایدن در فعالیت‌های بیولوژیکی پنتاگون در اوکراین است. صحبت های بایدن در مورد تهدید روسیه برای استفاده از تسلیحات شیمیایی تلاشی برای سرپوش گذاشتن بر رسوایی آزمایشگاه های بیولوژیکی است.
گفتنی است در 24 فبروری، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در یک سخنرانی تلویزیونی، آغاز عملیات نظامی ویژه برای دفاع از جمهوری های دونباس را که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته بود، اعلام کرد. رئیس جمهور روسیه از نیروهای اوکراینی خواست سلاح‌های خود را زمین بگذارند و به خانه‌های خود بروند.
از آن زمان کشورهای غربی فشار تحریم‌ها بر روسیه را افزایش داده‌اند و تعدادی از بانک‌ های روسیه را تحریم کرده و تعدادی از مقامات ارشد روسیه را در لیست سیاه قرار داده‌اند و دارایی‌ های آنها را در خارج از کشور مسدود کرده‌اند.
مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی و غیر نظامی کردن و نازی زدایی در اوکراین است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала