اتریش اعلام کرد که نمی تواند از گاز روسیه امتناع ورزد

© Sputnik / Pavel Lisitsyn /  مراجعه به بانک تصاویر Горелка газовой плиты. Архивное фото
Горелка газовой плиты. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2022
عضو شوید
رئیس شرکت OMV Stern اتریشی امتناع از عرضه گاز از روسیه را غیرممکن خواند.
به گزارش اسپوتینک، آلفرد اشترن رئیس شرکت اتریشی OMV اعلام کرد که حالا اتریش نمی تواند گاز روسیه را رد کند، زیرا این کشور در شرایط دشواری قرار دارد.
به گفته اشترن، اگر تصمیم برای توقف خرید گاز از روسیه گرفته شود، اتریش با عواقب بزرگ روبرو می شود. وی خاطرنشان کرد که کشورهای دیگر می توانند چنین تصمیم را بگیرند، اما اتریش نه، زیرا دسترسی به بحر و به گاز مایع ندارد.
Логотип проекта газопровода «Северный поток - 2» на трубе Челябинского трубопрокатного завода - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2022
اتریش پروژه نورد استریم 2 را به حالت تعلیق درآورد
هر گونه تنوع به معنای سرمایه گذاری بیشتر در زیربناهای گران قیمت برای دسترسی به گاز گران تر خواهد بود. خروج از گاز روسیه بهای خود را دارد. ما باید در این مورد شفاف باشیم." او توضیح داد. با این حال، اشترن اضافه کرد که OMV به پرداخت مواد سوخت گازپروم به یورو و نه به روبل استاده است، همانطور که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه دستور داده بود، ادامه خواهد داد.
پیش از این، کارل نهمر، صدراعظم اتریش گفته بود که وین با تحریم عرضه نفت و گاز از روسیه مخالف است. به گفته وی، تحریم‌ها علیه کسی تنها زمانی معنا پیدا می‌کند که فرد مورد نظر را تضعیف کند و نه کسی که آن را تحمیل می‌کند. در حین حال، صدراعظم تاکید کرد که وابستگی به گاز روسیه "وحشتناک" است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала