Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترکیب 11 نفری از ستاره‌هایی که در قطر 2022 نیستند

© Sputnik / Valeriy Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر Волонтер на открытии павильона "Мажлис Катар" на Пушкинской набережной в Центральном парке культуры и отдыха имени Горького в Москве
Волонтер на открытии павильона Мажлис Катар на Пушкинской набережной в Центральном парке культуры и отдыха имени Горького в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2022
عضو شوید
در حالی‌که امروز جام جهانی قرعه‌کشی می‌شود اما تیمی از ستاره‌هایی که در قطر 2022 نخواهند بود را معرفی می‌کنیم.
به گزارش اسپوتنیک؛ جام جهانی قطر 2022 در حال رسیدن است تا بزرگ‌ترین جشنواره و رقابت فوتبالی جهان را در ماه نوامبر شاهد باشیم. البته چندین کشور جایگاه شان در معتبرترین رویداد بین المللی فوتبال را به دست آورده‌اند.
کشورهایی مانند برزیل، فرانسه، آلمان و اسپانیا، نسبت به دیگران امیدوارند که با ارزش‌ترین جام فوتبال قطر را به دست آورند.
اما این در حالی‌ست که متأسفانه برخی از بازیکنان نامی در جام جهانی آینده حضور نخواهند داشت، زیرا کشورهای آنها نتوانسته‌اند به مسابقات راه پیدا کنند.
بنابراین ما ترکیب یازده نفره از بازیکنان پر نام و نشانی را معرفی می‌کنیم که تایید شده جام جهانی قطر را از دست داده‌اند.
دروازه‌بان: جانلوئیجی دوناروما (ایتالیا)
همانطور که به نظر می‌رسد برجسته‌ترین دروازه‌بان حال حاضر جهان در جام جهانی قطر حضور نخواهد داشت که وی ستاره ایتالیایی دوناروما است.
دروازه‌بان پاریسن‌جرمن نتوانست به کشورش کمک کند تا جواز حضور در این رقابت‌های معتبر را کسب کند زیرا ایتالیا قهرمان اروپا برابر مقدونیه شمالی جام جهانی را از دست داد.
دفاع چپ: دیوید آلابا (اتریش)
این برای دیوید آلابا و کشورش اتریش ناامیدکننده خواهد بود زیرا آنها در رویداد بزرگ فیفا حضور نخواهد داشت. آلابا که یکی از بهترین مدافعان جهان محسوب می‌شود، فرصت نشان دادن مهارت‌اش را در بزرگ‌ترین صحنه فوتبال نخواهد داشت.
شکست 2-1 اتریش مقابل ولز با دو گل تماشایی گرت بیل هم تیمی آلابا در رئال مادرید، باعث شد آنها از این رقابت‌ها حذف شوند.
دفاع راست: لئوناردو اسپینازولا (ایتالیا)
یکی دیگر از استعدادهای برجسته‌ای که در جام جهانی معتبر فوتبال حضور نخواهد داشت مدافع ایتالیایی "اسپینازولا" است. این مدافع همه کاره یکی از بازیکنان برجسته در رقابت‌های یوروی سال گذشته قبل از مصدومیت وحشتناک بود. با این حال، اسپینازولا در ماه نوامبر در قطر حضور نخواهد داشت زیرا کشورش ایتالیا پس از شکست مقابل مقدونیه شمالی به این رقابت‌ها نرسید.
مدافعان میانی: ویکتور لیندلوف و لئوناردو بونوچی (سویدن و ایتالیا)
نفر بعدی در ترکیب، جفت لیندلوف و بونوچی خواهند بود که هر دو برای رویداد بزرگ اواخر امسال در قطر حضور نخواهند داشت. سویدن در پلی آف مقابل پولند شکست خورد، زیرا روبرت لواندوفسکی و پیوتر زیلینسکی هر دو گل زدند تا آنها را به شکست دردناک 2-0 محکوم کنند.
بونوچی نتوانست به ایتالیا کمک کند تا از شکست مقابل مقدونیه شمالی در پلی آف جلوگیری کند و این باعث شد تا این کشور پیاپی در جام جهانی غایب باشد. بونوچی و لیندلوف هر دو از بهترین مدافعان اروپا محسوب می شوند و حضور آنها در قطر شرم آور خواهد بود.
هافبک‌ها: ویلفرد ندیدی، جورجینیو، مارتین اودگارد (نیجریه، ایتالیا، ناروی)
هر سه هافبک ذکر شده در بالا در ماه نوامبر در جام جهانی فوتبال در قطر حضور نیستند. برای بازیکن لسترسیتی "ندیدی" کشورش نیجریه در بازی پلی آف در ابوجا مغلوب رقیبش غنا شد. اگرچه ندیدی به دلیل مصدومیت در بازی خانگی شرکت نکرد اما تیمش نتوانست پیروزی مقابل غنا را تضمین کند زیرا در قانون گل‌های خارج از خانه شکست خورد.
جورجینیو بهترین بازیکن سال یوفا نیز در قطر حضور نخواهد داشت، چرا که ایتالیا به سختی از این بازی غافل شد.
جورجینیو یک پنالتی مهم را در مقابل سوئیس از دست داد که می‌توانست تکت مستقیم ایتالیا برای بزرگترین رویداد فوتبال بین المللی را تضمین کند.
بازیکن دیگری که در خط میانی حضور نخواهد داشت اودگارد است. بازیکن جوان آرسنال نتوانست به کشورش ناروی کمک کند تا جواز حضور در مسابقات را کسب کند. رویاهای اودگارد پس از شکست 2-0 مقابل هالند برباد رفت جایی که ناروی به مقام سوم گروه G سقوط کرد.
مهاجمان: محمد صلاح، زلاتان ابراهیموویچ، ارلینگ هالند (مصر، سویدن و ناروی)
در نهایت سه نفر صلاح، هالند و ابراهیموویچ برای هدایت خط حمله ترکیبی یازدهم خواهند بود. صلاح و مصر پس از شکست مقابل سنگال در ضربات پنالتی از به دست آوردن تکت جام جهانی بازماندند.
زلاتان نیز پس از حذف سویدن توسط پولند، دیگر در جام جهانی دیگر حضور نخواهد داشت. کاپیتان سویدن از سال 2006 در جام جهانی حضور نداشته و بار دیگر در میان ستارگان مطرحی خواهد بود که در بزرگترین تورنمنت فوتبال غایب هستند.
در نهایت، ارلینگ هالند مهاجم ناروی در خط حمله حضور خواهد داشت که نتوانست به تیم ملی خود کمک کند تا به مسابقات راه پیدا کند. ستاره دورتموند به عنوان یکی از مرگبارترین مهاجمان فوتبال جهان شناخته می‌شود اما گل‌های او نتوانست به ناروی کمک کند تا راهی قطر 2022 شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала