Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در آستانۀ دیدار برابر سلتاویگو؛ بنزما و مندی به تمرینات بازگشتند + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر بنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2022
عضو شوید
بنزما و مندی به تمرینات رئال مادرید برگشتند و ایسکو و یوویچ غایب بودند.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در حالی به مصاف سلتا می رود که 9 امتیاز با تیم دوم لالیگا یعنی سویا فاصله دارد اما آنچلوتی باید همه جوانب را در نظر بگیرد و ریسک را به حداقل برساند.
کریم بنزما و فرلاند مندی روز پنجشنبه به تمرینات رئال مادرید بازگشتند، به این معنی که آن‌ها ممکن است برای دیدار شنبه مقابل سلتاویگو بتوانند به گالیسیا سفر کنند.
این دو ستاره فرانسوی ال‌کلاسیکو را درست قبل از تعطیلات بازی‌های ملی از دست دادند، اما اکنون از مصدومیت خلاص شده‌اند و تلاش می‌کنند تا به شرایط مسابقه بازگردند.
اگر آنها احساس کنند برای بازی حساس شنبه لالیگا به‌اندازه کافی آماده هستند، به ویگو سفر خواهند کرد، اما تمرکز آن‌ها برای بازی اول دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در چهارشنبه آینده است.
در حالی که لوکا یوویچ دلیل مصدومیت مچ پا و ایسکو به و به دلیل کمردرد حضورشان مقابل سلتاویگو قطعی نیست، ادن هازارد ادامه رقابت‌های این فصل را ازدست داده‌است.
لوکا مودریچ، کاسمیرو، ادر میلیتائو، رودریگو، فدریکو والورده و گرت بیل اکنون از بازی‌های ملی بازگشته‌اند. بازیکن ولزی البته، با مصدومیتی جزئی به تمرینات تیم بازگشته‌است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала