Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جالب و عجیب؛ گوگل نمی‌داند بارسلونا مجموعا چند قهرمانی دارد + عکس

© AP Photo / Michael Sohnبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2022
عضو شوید
باور می‌کنید یا نه، گوگل بزرگ‌ترین مرورگر انترنتی جهان نمی‌داند که تیم زنان بارسلونا چند قهرمانی دارد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که تیم فوتبال زنان بارسلونا در این روزها نتایج فوق العاده درخشانی را کسب می‌کند و برای دفاع از قهرمانی لیگ قهرمانان‌اش دراین لیگ حضور دارد، اما جالب این‌که گوگل نمی‌داند که بارسا چند عنوان قهرمانی دارد در حالی‌که جهان فقط تیم اول فوتبال مردانش را می‌شناسد.
اگر شما در مرورگر گوگل بنویسید که بارسا (زنان) چند قهرمانی دارد، جستجوگر در نتیجه اول متن کوتاهی ارائه می‌دهد که در آن توضیح می‌دهد: بارسا پنج لیگ قهرمانان دارد که اولین بار در سال 1992 بود و هنوز جام اروپا نامیده می‌شد و آخرین آن در سال 2015 بود که در برلین قهرمان شد.
خوب، گوگل این موضوع را اشتباه توضیح می‌دهد.
انصافاً، دلیلش این نیست که به شما دروغ می‌گوید، بلکه حقیقت این است که این جستجوگر نمی‌داند بارسا چند قهرمانی دارد، زیرا که هیچ کسی در این کمپنی بزرگ به خود زحمت نداده تا واقعیت چند ورزشی یک باشگاه منحصر به فرد را توضیح دهد.
بدیهی است که تقصیر گوگل نیست، رباتی که هوش مصنوعی آن محدودیت‌هایی دارد. تقصیر باشگاهی است که ادعا می‌کند یک مرکز ورزشی است اما نحوه فروش محصول را ترسیم می‌کند و در اینجا هیچ تقسیم بندی وجود ندارد: هر یک از روسا مختلف که از این نهاد عبور کرده‌اند به عناوینی که بارها یکی پس از دیگری توسط بخش‌های هاکی روی یخ، هندبال، بسکتبال یا فوتسال به دست آورده‌اند افتخار کرده‌اند و با این حال هیچ کس به این نتیجه نرسیده که تقسیم کردن، به حداقل رساندن واقعیت باشگاهی است که جهان منحصر به فرد بودن آن را نمی‌شناسد. اگر عناوین بالاترین رقابت‌های قاره‌ای با همان رنگ‌ها و سپر یکسان به دست آمده‌اند، چرا باید پنج را حفظ کنید؟
اینکه بارسا به 43 موفقیت اروپایی خود نمی‌بالد (و اینجا فقط در مورد لیگ اول اروپا صحبت می‌کنیم) یک ناهنجاری تاریخی است که باید هر چه زودتر حل شود. بارسا نه تنها یک مرکز ورزشی است، بلکه معتقد است یکی بودن بهترین راه برای ادامه حضور است. دو یورولیگ بسکتبال (2)، جام‌های اروپایی فوتسال (3)، لیگ‌های اروپایی هاکی روی یخ (22)، جام‌های اروپایی هندبال (10) و البته اولین فوتبال زنان که آخرین قهرمانی است. نام باشگاه فوتبال بارسلونا بر روی جام آن حک شده است. بارسا توانست با نمایشی بی سابقه رکورد جهان را تغییر داد و برای یک بازی فوتبال زنان ورزشگاه نیوکمپ را پر ساخت. آیا باید به جام‌های قاره‌ای بخش‌ها کمتر ارزش قائل شویم یا به فوتبال بانوان نسبت به تیم اول؟
برای ساکت کردن شکوه بارسلونا در حال حاضر دیگران وجود دارند و خود باشگاه باید بدون توجه به واقعیت منحصر به فرد و خاص خود به خود ببالد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала