Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لعیب نماد جام جهانی فوتبال قطر + ویدیو

© NASEEM ZEITOONشعار مونديال قطر 2022
شعار مونديال قطر 2022 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2022
عضو شوید
قطر و فیفا از نماد رسمی مسابقات جام جهانی 2022 قطر با نام "لعیب" رونمایی کردند.
به گزارش اسپوتنیک؛ لعیب کلمه‌ای عربی به معنای بازیکن فوق العاده ماهر است. وحالا قطر میزبان مسابقات و فیفا سازمان‌دهنده رقابت‌ها؛ "لعیب" را به عنوان نماد اصلی و رسمی جام جهانی قطر 2022 معرفی کردند.
لعیب ماجراجو، سرگرم کننده و کنجکاو در جریان قرعه کشی نهایی جام جهانی فوتبال قطر 2022، رونمایی گردید.
خالد علی المولوی معاون مدیر کل بازاریابی، ارتباطات و تجربه مسابقات و کمیته عالی تحویل و میراث، گفت: "خوشحالیم که لعیب را به عنوان نماد رسمی اولین جام جهانی فوتبال در خاورمیانه و کشورهای عربی معرفی کنیم. جهان او را طلسم می‌خواند، مکانی که وصف ناپذیر است. ما همه را تشویق می‌کنیم تا تصور کنند که چگونه به نظر می‌رسد."
المولوی افزود: "لعیب نقش حیاتی ایفا خواهد کرد زیرا ما طرفداران پیر و جوان را در تجربه جام جهانی فوتبال قطر درگیر می‌کنیم."
لائب شجاع و نشاط آور در هر تورنمنت قبلی FIFA World Cup™ حضور داشته و در برخی از مشهورترین لحظات تاریخ فوتبال از جمله تعدادی گل نمادین نقش داشته است.
لعیب به خاطر روحیه جوانی‌اش شناخته می‌شود. شادی و اعتماد به نفس را به هر کجا که می‌رود پخش می‌کند. لعیب از دنیایی موازی می‌آید که در آن طلسم‌های مسابقات زندگی می‌کنند. دنیایی است که ایده‌ها و خلاقیت‌ها اساس شخصیت‌هایی است که در ذهن همه زندگی می‌کنند. لعیب همه جا خواهد بود - از جهان استقبال می‌کند، هواداران جوان را تشویق می‌کند و در طول مسابقات که از 21 نوامبر تا 18 دسامبر برگزار می‌شود، اقدامات را تشویق می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала