اظهار نظر کرملین درباره روابط روسیه و اتحادیه اروپا

© Sputnik / Alexander Vilfدبیر کل سازمان ملل متحد در مراسم رژه پیروزی در مسکو شرکت می کند
دبیر کل سازمان ملل متحد در مراسم رژه پیروزی در مسکو شرکت می کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2022
عضو شوید
کرملین درباره روابط روسیه و اتحادیه اروپا اظهار داشت که راه برای خروج از هر موقعیت و رویارویی وجود دارد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین، درباره احتمال بهبود روابط روسیه و اتحادیه اروپا اظهار داشت که درهر شرایط می‌توان راه خروج را پیدا کرد.
آقای پسکوف، در برنامه تلویزیونی "روسیا1" گفت: " همیشه راه‌هایی برای خروج وجود دارد. همیشه راه‌هایی برای خروج از هر رویارویی، برای خروج از هر موقعیت دشواری وجود دارد.
آنگرت کرامپ کارنباور وزیر دفاع آلمان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.10.2021
آلمان درباره روابط ناتو با روسیه صحبت کرد
سخنگوی کاخ کرملین همچنین در خصوص زمان ارزیابی مجدد روابط روسیه و اتحادیه اروپا، بیان داشت: وقتی اروپایی‌ها کمی از مستی بوربن آمریکا بیدار شوند، وقتی فکر ‌کنند که ما خودمان باید مراقب سرنوشت قاره‌مان - اروپا، حتی اوراسیا - باشیم، آن‌وقت زمان ارزیابی مجدد روابط ما فرا خواهد رسید.
گفتنی است در 24 فبروری، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در یک سخنرانی تلویزیونی، آغاز عملیات نظامی ویژه برای دفاع از جمهوری های دونباس را که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته شده بود، اعلام کرد. رئیس جمهور روسیه از نیروهای اوکراینی خواست سلاح‌های خود را زمین بگذارند و به خانه‌های خود بروند.
از آن زمان کشورهای غربی فشار تحریم‌ها بر روسیه را افزایش داده‌اند و تعدادی از بانک‌ های روسیه را تحریم کرده و تعدادی از مقامات ارشد روسیه را در لیست سیاه قرار داده‌اند و دارایی‌ های آنها را در خارج از کشور مسدود کرده‌اند.
مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی و غیر نظامی کردن و نازی زدایی در اوکراین است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала