حذف چپس از صورت غذای رستوران های آلمان در پی تحریم های روسیه

© AFP 2023 / Saul LoebПриготовление картошки фри
Приготовление картошки фри  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2022
عضو شوید
چپس در آلمان در پی تحریم های روسیه و افزایش قیمت روغن از صورت غذای رستوران های آلمان حذف شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ریدوس، رستوران داران در آلمان از کمبود روغن آفتاب پرست در این کشور خبر دادند که در نتیجه اختلال در زنجیره تامین به دلیل اعمال تحریم ها علیه روسیه به وجود آمده است.
بزرگترین باغ آبجو کلن، Gaffel am Dom، مشتریان را با این خبر شوکه کرده است که باید با چپس خداحافظی کنند.
اروین اوت مدیر رستوران در مصاحبه ای با WDR گفت: "مواد خام همیشه در معرض نوسانات منطقه ای هستند، اما من هرگز مانند الان چنین پدیده شدیدی را تجربه نکرده ام و تمام عمرم در زمینه غذا و غذا کار کرده ام".
گزارش شده است، که از اول اپریل، سیب کچالوی سرخ کرده به طور کامل از صورت غذای رستوران ها در آلمان ناپدید می شود، آنها قصد دارند آنها را با پوره کچالو جایگزین کنند.
کریستین کرشنر، سازنده چیپس در کلن نیز با مشکلات مشابهی روبرو است. به گفته وی، هزینه های این شرکت 50 درصد افزایش یافته است و استخراج روغن آفتاب پرست روز به روز دشوارتر می شود.
پیش از این گزارش شده بود، که امریکا به دلیل تحریم های ضد روسیه، بحران اقتصادی را پیش بینی کرده بود. رهبری واشنگتن در صورت لغو تحریم های اعمال شده علیه روسیه می تواند کشور را از بحران اقتصادی نجات دهد. نسخه آمریکایی گزارش داد که قیمت بالای انرژی و افزایش تورم در بازار داخلی در آینده نزدیک ممکن است اقتصاد ایالات متحده را به سمت رکود سوق دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала