زاخارووا: آمریکا از ضربه زدن نیروهای مسلح اوکراین در بلگورود اطلاع داشت

© Sputnik / Foreign Ministry of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2022
عضو شوید
نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه خاطرنشان کرد که شش ساعت قبل از حمله نیروی هوایی اوکراین به اهدافی در بلگورود، ایالات متحده از شهروندان خود خواسته بود روسیه و اوکراین را ترک کنند.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه خاطرنشان کرد که شش ساعت قبل از حمله نیروی هوایی اوکراین به اهدافی در بلگورود، ایالات متحده از شهروندان خود خواسته بود روسیه و اوکراین را ترک کنند.
زاخارووا، اظهار داشت، چه ارتباطی ممکن است بین درخواست مقامات آمریکایی برای خروج اتباعش از روسیه و حمله هلیکوپترهای اوکراینی به بلگورود باشد.؟
زاخارووا با اشاره بیانیه ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده که در آن از شهروندان آمریکایی خواسته بود که روسیه و اوکراین را در " ساعت 19:50 گرینویچ روز 31 مارس سال جاری" ترک کنند، گفت: " شش ساعت بعد (از بیانیه پرایس) ساعت 2:00 مورخ 1 آوریل سال 2022، دو هلیکوپتر "می- 24" اوکراینی از مرز روسیه عبور کرده و به اهدافی در بلگورود حمله کردند. آیا واشنگتن ار آن خبر داشت؟"
پیشتر سخنگوی وزارت دفاع روسیه خبر داد، اول آوریل، حدود ساعت 5 صبح به وقت مسکو، دو بالگرد میل-24 اوکراینی در ارتفاع بسیار کم وارد حریم هوایی روسیه شدند. بالگردهای اوکراینی تاسیسات غیرنظامی -مخازن نفتی- واقع در حومه بلگورود را مورد حمله موشکی قرار دادند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала