Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تست کارلتو منفی نشد؛ رئال بی‌سرمربی مقابل سلتا

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر آنچلوتی
آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2022
عضو شوید
آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در بازی امشب مقابل سلتاویگو نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند.
به گزارش اسپوتنیک، کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی تا آخرین لحظه منتظر ماند تا نتیجه تستش منفی شود و در زمین سلتا حضور پیدا کند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.
هر چند که کارلتو بر اساس دستورات بهداشتی مشکلی برای سفر به ویگو نداشت، ترجیح داد در خانه بماند تا خطر مبتلا کردن بقیه اعضای تیم ایجاد نشود. بدین ترتیب امشب پسرش داویده سرپرست کادر فنی خواهد بود.
پسر کارلتو و مورد اعتماد ترین فرد برای او کاملا آماده پذیرش این نقشی کلیدی در مسیر حرکت رئالی ها به سمت قهرمانی است.
لبته نقش داویده مشخص نیست و کسی نمی داند که آیا می تواند تمام وظایف سرمربی را انجام بدهد یا نه. مثلا مشخص نیست که آیا داویده می تواند در منطقه فنی بایستد یا نه چرا که او با مدرک بدنسازی روی نیمکت رئال می نشیند.
قوانین فدراسیون فوتبال اسپانیا می گوید که فقط مربیانی که مدرک مربیگری رسمی را ارائه داده باشند، می توانند در منطقه فنی حاضر شوند و دستورات فنی بدهند که البته در جریان بازی فقط یکی از میان سرمربی و دستیار می توانند این کار را انجام بدهند و نمی تواند هر دو به منطقه منفی بروند.
داویده مدرک مربیگری A و B یوفا را دارد اما برای این که در لالیگا مربی یا کمک مربی باشد، باید مدرک مربیگری یوفا پرو را داشته باشد.
داویده قطعا امشب روی نیمکتش می نشیند اما رئال او را به عنوان کمک مربی قید نکرده است.
رئال فقط در هفته های 27 و 28 نام آبیان پردومو آلونسو (مدیر بخش آموزش) را در گزارش بازی به عنوان کمک مربی قید کرده است و در بقیه بازیها رئال کمک مربی نداشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала