Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جانشین پوگبا در یونایتد مشخص شد

© AFP 2023 / Pool / Sascha SteinbachПолузащитник английского футбольного клуба "Манчестер Юнайтед" Поль Погба на тренировке в Кельне, Германия
Полузащитник английского футбольного клуба Манчестер Юнайтед Поль Погба на тренировке в Кельне, Германия  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2022
عضو شوید
سران منچستریونایتد در نظر دارند تا یوری تلیمانس بلجیمی را جانشین پُل پوگبا سازند که در پایان فصل به صورت آزاد از این تیم جدا خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد پُل پوگبا در پایان فصل خاتمه می‌یابد و هنوز به قرارداد جدید تمایلی نشان نداده‌است. با این حساب احتمال جدایی هافبک تیم ملی فرانسه وجود دارد و شیاطین سرخ برنامه‌های احتمالی خود را برای داشتن گزینه مطلوب طراحی می‌کند.
با این حال نشریه تلگراف مدعی شده که سران منچستریونایتد یوری تیلمانس هافبک خلاق و بلجیمی لسترسیتی را زیر نظر دارند و می‌خواهند این بازیکن 24 ساله را جانشین پوگبا سازند.
طبق این گزارش، لستر در پایان فصل نزدیک به 25 میلیون یورو روی تیلمانس ارزش خواهد گذاشت و منچستریونایتد با پرداخت چنین مبلغی مشکل ندارد.
این بازیکن قبل از این نیز مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته بود و حالا که جدایی پوگبا قطعی است، برای جذب او اقدام خواهند کرد.
گفته می‌شود که مدیران یونایتد نیم نگاهی به رایان گراونبرخ، هافبک آژاکس نیز دارند و در صورتی که موفق به جذب یوری نشوند، به سراغ این بازیکن 19 ساله و آینده دار خواهند رفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала