مدارکی از دخالت امریکا در ایجاد ویروس کرونا منتشر شده است

© Fotolia / Alex011973آزمایش در لابراتوار
آزمایش در لابراتوار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2022
عضو شوید
منابع تائید کرده اند که مقامات ایالات متحده تحقیقات در مورد توسعه مصنوعی ویروس کرونای جدید در ووهان را تأمین مالی کرده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، Vanity Fair، گزارش داده است که مقامات امریکایی تحقیقات در مورد توسعه مصنوعی ویروس کرونای جدید در ووهان را تأمین مالی کرده و پس از شروع همه‌گیری، تمام شواهد مربوط به فعالیت‌های خود را از بین برده‌اند.
اثبات این ادعا بر اساس مکاتبات لو رفته بین وزارت بهداشت ایالات متحده و وزارت دفاع ایالات متحده و همچنین پیمانکاران آنها است.
بر اساس این مکاتبات، رسانه‌ها دریافتند که در سال 2017، آژانس پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی ایالات متحده (دارپا) کمک هزینه‌ای را برای برنامه جدیدی به نام PREEMPT اعلام کرده است که هدف آن یافتن پاتوژن‌های خطرناک در حیوانات، ظاهراً برای جلوگیری از ورود آنها به انسان قبل از "شیوع عفونت" بوده است.
В России зарегистрирована первая в мире вакцина против COVID-19 для животных - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.11.2021
دانشمندان از نشت ویروس کرونا در لابراتوار شهر ووهان خبر دادند
این اسناد نشان می‌دهد که وزارت دفاع ایالات متحده با احتمال زیاد درگیر ظهور یک ویروس کرونای جدید بوده است که باعث ایجاد یک بیماری همه‌گیر در سراسر کره زمین شده است.
این برنامه، مطالعه‌ای بر روی کروناویروس خفاش‌ها بود که مشابه سارس است. این امر مستلزم مطالعه فناوری‌هایی است که به عفونت سلول‌های انسانی توسط این ویروس کمک می‌کند.
یک شرکت غیر انتفاعی کمتر شناخته شده EcoHealth Alliance به عنوان پیمانکار این برنامه انتخاب شده و از طریق این شرگت، کمک‌های مالی از طرف دولت ایالات متحده برای هزینه کار آزمایشگاهی در موسسه ویروس شناسی ووهان پرداخت شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала