Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند، صلاح یا لوا؛ بارسا یکی از این سه را می‌خواهد

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2022
عضو شوید
تیم فوتبال بارسلونا در راستای بازسازی تیمش نیاز به خرید یک ستاره بزرگ در خط حمله دارد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از آ.اس روزنامه چاپ مادرید، بارسلونا در تابستان آینده به جذب یکی از بین سه بازیکن ارلینگ هالندف محمد صلاح یا رابرت لواندوفسکی چشم دوخته است.
طبق ادعای این نشریۀ اسپانیایی هالند در صدر فهرست قرار دارد، صلاح گزینه جایگزین نخست است و لواندوفسکی در رده‌ی بعدی ایستاده است.
با توجه به توانایی پایین مالی بارسلونا و طبق گفته‌های لاپروتا رئیس باشگاه بارسلونا، خرید هالند دور از انتظار است و صلاح هم فقط در شرایطی که قرارداد خود با لیورپول را تمدید نکند ممکن است با دستمزد بلند بارسایی شود که باز هم بخاطر مسائل مالی زیاد ممکن نیست.
از سوی دیگر لواندوفسکی با توجه به این که 33 سال سن دارد در قعر فهرست قرار گرفته و لاپورتا پیش از این گفته که در حال ساختن تیمی جدید است؛ پس محوریت تیم جدید بارسا با بازیکنی مسن مثل لواندوفسکی فقط از روی اجبار برای بارسلونا قابل پذیرش خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала