Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش عجیب کورتوا به پیروزی جنجالی رئال برابر سلتا

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا Spain Soccer Champions League Real - CSKA
تیبو کورتوا  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2022
عضو شوید
تیبو کورتوا سنگربان بلجیمی رئال مادرید، پس از پیروزی برابر سلتا به خبرنگاران گفت که نمی‌داند تیمش مستحق پیروزی بوده یا خیر.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید ساعتی قبل در یکی از دشوارترین دیدارهای بیرون از خانه‌اش، در ورزشگاه بالایدوس به مصاف سلیتاویگو رفت و در حالی که کارلو آنچلوتی به دلیل ابتلأ به ویروس کرونا، روی نیمکت این تیم حضور نداشت، با نتیجۀ 1-2 به برتری رسید و سه امتیاز کامل را کسب کرد.
این دیدار جنجال‌های زیادی داشت که می‌شود به مردود شدن دو گُل سلتا و اعلام سه پنالتی از سوی داور به سود رئال مادرید اشاره کرد.
پس بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که رئال مستحق پیروزی در این دیدار نبوده و نتیجۀ تساوی، نتیجل عادلانه بوده‌ است.
با این حال تیبو کورتوا سنگربان رئال مادرید پس از پیروزی برابر سلتا به خبرنگاران گفت که نمی‌داند تیمش مستحق پیروزی بوده یا خیر.
او در این مورد گفت:" ما این‌جا سختی زیادی کشیدیم. تمام بازی‎‌هایی که اینجا(بالایدوس) انجام داده ام بسیار سخت بوده است. نمی دانم که مستحق برد بودیم یا نه زیرا در نیمه اول دو سیو داشتم. در پایان سه امتیاز بسیار مهم کسب کردیم و بازی آینده در لیگ‌ قهرمانان است و باید در آن نیز خوب بازی کنیم."
کورتوا در مورد تقابل با چلسی گفت:" پیروزی در بازی امروز بسیار مهم بود. با این حال چلسی در بازی خانگی خود شکست خورد اما آنها چهارشنبه بسیار قدرتمند خواهند بود. ما گاهی اوقات نمی‌توانیم با شدت و فشردگی لازم عمل کنیم که چلسی در این زمینه بسیار خوب است."
رئال در حالی به مصاف چلسی چهارشنبه این هفته خواهد رفت که آبی‌ها قبل از تقابل با این تیم در ورزشگاه خانگی خود با نتیجۀ 1-4 تحقیر شدند و روحیه ضعیفی دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала