سامانه های دفاع موشکی امریکای شمالی توانایی شناسایی موشک های روسی را ندارند

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر نشریه: نظامیان امریکایی چگونه میخواهند راکت های مافوق سرعت صوت روسیه و چین را سقوط دهند
نشریه: نظامیان امریکایی چگونه میخواهند راکت های مافوق سرعت صوت روسیه و چین را سقوط دهند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2022
عضو شوید
یک رسانه ای کانادای نوشته است، که سامانه های دفاع موشکی امریکای شمالی متوجه موشک های روسی نمی شوند.
به گزارش اسپوتنیک، تورنتو استار می نویسد: سامانه های دفاع موشکی امریکای شمالی قدیمی هستند و قادر به مقاومت در برابر موشک های جدید روسیه نیستند. این رادارها (سیستم هشدار شمال) نه تنها قدیمی هستند بلکه کاملاً قادر به مقابله با تهدیدهای جدیدی که در پنج تا ده سال گذشته به وجود آمده است نیستند.
استفاده از سامانه راکتی «کینژال» برای نخستین بار در قطب شما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.11.2019
استفاده از سامانه راکتی «کینژال» برای نخستین بار در قطب شمال
همانطور که توسط تورنتو استار اشاره شده است، این ارتقا می تواند بیش از 20 میلیارد دالر هزینه داشته باشد. این مقاله همچنین بر ناتوانی سیستم های کنونی نه تنها در برابر تحولات روسیه، بلکه بر تسلیحات چینی نیز تأکید می کند.
در عین حال، مقامات کانادایی حمله از قطب شمال را بعید می دانند، اما می خواهند برای هر سناریویی آماده شوند.
روسیه در 24 فیبروری عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید. به گفته وی، عملیات برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала