پیام بشریت برای موجودات فضایی ارسال می‌شود

© Depositphotos.com / Mik38Художественное изображение НЛО
Художественное изображение НЛО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2022
عضو شوید
دانشمندان از سال 1974 پیام هایی را برای بیگانگان ارسال می کنند، اما تاکنون هیچ کس به آنها پاسخ نداده است. آیا این "نامه" جدید در نهایت مورد توجه "فرازمینی ها" قرار خواهد گرفت؟
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Scientific American تیمی متشکل از دانشمندان با ملیت‌های مختلف یک پیام جدید را بر مبنای کدهای باینری آماده کرده‌اند که در نهایت برای موجودات فضایی کهکشان راه شیری ارسال خواهد شد. در این پیام جزئیات زیادی در رابطه با انسان‌ها، کره زمین و موقعیت آن در کهکشان راه شیری وجود دارد.
محققان دراین پیام که شامل مفاهیم اولیه ریاضی و فیزیکی برای ایجاد یک ابزار ارتباطی جهانی، و همچنین تصویری کوچک از دو انسان، جزئیات آناتومی، جزئیات مربوط به DNA، جدول تناوبی، است، خواستار پاسخ شده اند
تیم مربوطه در توضیح این بخش گفته است که آنها می‌خواهند یک راه ارتباطی مشترک ایجاد کنند. پس از آن، کدها به توصیف ترکیب بیوشیمیایی حیات در کره زمین و موقعیت دقیق سیاره ما در کهکشان راه شیری می‌پردازند.
این اولین پیام زمینیان به موجودات فضایی نیست. برای اولین بار در سال 1974 بود که پیامی به نام آرسیبو (Arecibo) برای موجودات فضایی فرستاده شد. از آنجایی که حدود 50 سال از زمان ارسال پیام Carl Sagan و Frank Drake می‌گذرد و با توجه به پیشرفت‌های فراوان فناوری دیجیتال در این مدت، ارسال یک پیام جدید به موجودات فضایی منطقی به نظر می‌رسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала