ایلان ماسک تهدیدات اصلی برای بشریت را نام برد

© AP Photo / Susan WalshАмериканский предприниматель, изобретатель, инженер и миллиардер Илон Маск
Американский предприниматель, изобретатель, инженер и миллиардер Илон Маск - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2022
عضو شوید
بنیانگذار تسلا و اسپیس ایکس، سه تهدید اصلی را نام برد که می تواند منجر به انقراض همه بشریت از روی زمین شود.
به گزارش اسپوتنیک، ایلان ماسک، کارآفرین آمریکایی، بنیانگذار شرکت تسلا و اسپیس ایکس، در مصاحبه ای با ماتیاس دپفنر، مدیرعامل Axel Springer سه تهدید اصلی را نام برد که می تواند به انقراض همه بشریت منجر شود.
ماسک گفته است: "من زمان زیادی را صرف صحبت در مورد فرزند آوری کردم. شاید این بزرگترین تهدید برای آینده تمدن بشری باشد. ماسک گفت: اکثر مردم جهان با این احساس کاذب زندگی می کنند که جمعیت جهان در حال افزایش است، اما کاملاً برعکس است. لطفاً به اعداد و ارقام نگاه کنید، اگر مردم فرزندان بیشتری نداشته باشند، تمدن فرو می‌پاشد. " اظهارات این میلیاردر در پاسخ به این سوال مطرح شد که چگونه ربات تسلا که هنوز منتشر نشده می‌تواند مشکلات کارگری را حل کند.
به گفته ماسک، توقف فرزندآوری بزرگترین تهدیدی است که بشریت با آن مواجه بوده است!"
او از سازمان ملل خواست تا برآوردهای جمعیتی خود را تغییر دهد زیرا این احصائیه ها "هیچ منطقی" ندارند.
علاوه بر این، به گفته ماسک، "هوش مصنوعی" و "افراطی گری مذهبی" نیز می تواند منجر به انقراض ساکنان زمین شود.
بنیانگذار و موسس تسلا اعتراف کرد وی با هوش مصنوعی و روباتیک محتاطانه رفتار می‌کند "نمی خواهد کاری انجام دهد که به طور بالقوه به بشریت آسیب برساند."
ماسک که در تاریخ 31 اکتبر سال گذشته در صدر فهرست میلیاردرهای فوربس قرار گرفت، گفت که آماده است بخشی از پول خود را برای نجات بشریت از گرسنگی مصرف نماید.
مدیر عامل شرکت موترسازی تسلا در واکنش به اظهارات دیوید بیزلی، مدیر برنامه جهانی غذا سازمان ملل متحد WFP که گفته بود با دو درصد از ثروت ماسک می شود گرسنگی در جهان را برطرف کرد، گفت: "با 6 میلیارد دالر چگونه می شود این کار را کرد."
ماسک در حساب توییتر خود نوشت:"اگر WFP بتواند در این رشته توییت توضیح دهد که چگونه 6 میلیارد دلار می تواند مشکل گرسنگی جهان را حل کند، من حاضرم سهام تسلا را بفروشم و آن را حل کنم. اما صورت های مالی باید باز باشد تا عموم مردم بتوانند دقیقاً ببینند که چگونه پول خرج شده است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала