Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازوبند کاپیتانی پی‌اس‌جی؛ آخرین تلاش پاریسی‌ها را برای حفظ امباپه + عکس

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2022
عضو شوید
پاریسن‌جرمن می‌خواهد کیلیان امباپه را به عنوان کاپیتان اول باشگاه تعیین کند تا او به ماندن راضی شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه پاریسن‌جرمن در تلاش راضی کردن کیلیان امباپه است تا بتواند او را حفظ نماید. برای این‌کار ضمن پیشنهاد وسوسه‌انگیز قبلی حالا این تیم آماده است تا بازوبند کاپیتانی را به او بدهد که این امر به عنوان نشان دادن اهمیت به این مهاجم پرکار است.
آینده امباپه در تمام فصل مشخص بوده و گزارش های زیادی حاکی از آن است که او قرار است با پایان قراردادش در 30 جون 2022 به رئال مادرید بپیوندد.
رسانه‌ی اکیپ فرانسه گزارش کرده که هیئت مدیره PSG در آخرین تلاش برای متقاعد کردن امباپه برای امضای قرارداد جدید، احتمال کاپیتان شدن امباپه را مطرح کرده است.
کاپیتان پی‌اس‌جی کیست؟
مارکینیوش از سال 2020 کاپیتان این باشگاه بوده است، اما عملکرد ضعیف او در جریان خروج پی‌اس‌جی از لیگ قهرمانان اروپا به رئال مادرید، موقعیت‌اش را در کانون توجه قرار داده است.
امباپه کاندیدای عالی برای کاپیتان شدن خواهد بود، زیرا او اهل پاریس است و تمایل دارد به هم تیمی‌هایش کمک کند و مردی برای موقعیت‌های بزرگ بوده است.
به نظر می‌رسد آینده امباپه در دستان خودش است و در حال حاضر محتمل‌ترین سناریو در مورد آینده او این است که از فصل آینده برای رئال مادرید بازی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала