Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال به دنبال خلاصی از شر برخی ستاره‌ها اما نه به صورت رایگان

© REUTERS / JAVIER BARBANCHOبازیکنان رئال مادرید
بازیکنان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2022
عضو شوید
رئال مادرید با وجودی که می‌خواهد که از برخی بازیکنان خود جدا شود اما نمی‌خواهد آنان به صورت رایگان جدا شوند.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که رئال مادرید به دنبال جوان سازی تیم است اما این تیم دوست دارد که تعدادی از بازیکنان کم کارش را کاهش بدهند و آنان باشگاه را ترک کنند و با وجود این‌که پیشنهادات بسیار کمی دریافت می‌شود اما آنها مصمم هستند که به هیچ کس قراردادی اجازه خروج رایگان را ندهند.
به غیر از بازیکنانی مانند گرت بیل که قراردادش در تابستان به پایان می‌رسد، هیچ کس اجازه نخواهد داشت لوس بلانکوس را به راحتی یا ارزان ترک کند.
خروج‌های احتمالی
بازیکنان زیادی هستند که به سمت دروازه خروجی نزدیک شده‌اند. دنی سبایوس و لوکا یوویچ نیز جایی در تیم ندارند و با توجه به تعداد زیادی از تیم‌ها، مادرید برای هزینه‌های قابل توجه بر سر آنها مقاومت خواهد کرد.
خسوس وایخو و ماریانو دیاز دو نفر دیگری هستند که به احتمال زیاد تابستان از رئال جدا خواهند شد. تعدادی از باشگاه‌های اسپانیایی مدافع میانی را می‌خواهند در حالی‌که لیون به دنبال جذب مجدد ماریانو است.
پس از آن کوبو، راینیر، آلوارو اودریوزولا و براهیم دیاز هستند که همگی به صورت قرضی به میدان می‌روند. در حالی‌که دو نفر اول جوان هستند و می‌توانند لوس بلانکوس را متقاعد کنند که به آنها امیدوار باشند اما جفت دوم تقریباً به فروش خواهند رسید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала