Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رضایت سرمربی یونایتد از تساوی برابر لستر

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر منچستریونایتد Футбол. Лига чемпионов. Матч "Манчестер Юнайтед" - ЦСКА
منچستریونایتد Футбол. Лига чемпионов. Матч Манчестер Юнайтед - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2022
عضو شوید
رالف رانگنیک سرمربی منچستریونایتد، از تساوی برابر لستر سیتی ابراز رضایت کرد و آن را نتیجۀ خوب با توجه به شرایط خواند.
به گزارش اسپوتنیک، حساس‌ترین دیدار هفته سی‌ام رقابت‌‎های لیگ برتر فوتبال انگلستان، در ورزشگاه اولدترافورد میان دو تیم منچستریونایتد و لستر سیتی برگزار شد که در پایان هر دو تیم به تساوی 1-1 رضابت دادند و امتیازها در تئاتر رویاها تقسیم شد.
این تساوی سبب شد تا یونایتد از کسب سهمیه دور شود و بسیار کارشناسان از سبک بازی شیاطین سرخ انتقاد کرده و می‌گویند که نباید این تیم در خانه به راحتی امتیاز از دست دهد.
با این حال رالف رانگنیک سرمربی منچستریونایتد، این نتیجه را با توجه به شرایط خوب توصیف می‌کند و می‌گوید که به دلیل نداشتن مهاجم دست‌هایش بسته بوده است.
او در این مورد گفت:" یک روز قبل از بازی مارکوس راشفورد تنها مهاجمی بود که ما در بازی امروز در اختیار داشتیم. امروز صبح فهمیدم که کریستیانو رونالدو نمی‌تواند بازی کند بنابراین تصمیم گرفتیم پل پوگبا در ترکیب اصلی قرار بگیرد. پس از 60 دقیقه تغییر را انجام دادیم و یک مهاجم مرکزی در زمین قرار دادیم. ما بازیکنان تهاجمی خود را در اختیار نداشتیم و حتی جسی لینگارد که روی نیمکت بود نیز بیماری داشت. اگر به کل بازی نگاه کنم، فکر می‌کنم تساوی خوب است. در 15 دقیقه آخر تلاش کردیم و دو یا سه موقعیت واقعا خوب برای زدن گل پیروزی داشتیم، اما آنها هم از دست رفت."
رانگنیک در حالی از کسب این نتیجه رضایت نشان داده که تاتنهام و آرسنال را بالاتر از خودش می‌بیند و هر دو تیم شانس کسب سهمیه را بیشتر از شیاطین سرخ دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала