Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاپورتا: "قرارداد اسپاتیفای بهترین قرارداد در تاریخ بارسا است"

© REUTERS / ALBERT GEAلاپورتا
لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2022
عضو شوید
خوان لاپورتا رییس بارسلونا باورمند است که قرارداد حامی مالی جدید این باشگاه (اسپاتیفای) بهترین در تاریخ بارسا است.
به گزارش اسپوتنیک؛ سهامداران بارسلونا توافقی را به تصویب رسانده‌اند که به اساس آن عصر جدید بارسا در نیوکمپ رقم می‌خورد.
این باشگاه قرارداد حمایت مالی را با سرویس موسیقی Spotify تایید کرده که طی مفاد این قرارداد، غول استریم قرار است به ارزش بیش از 280 میلیون یورو ارائه دهد.
البته این قرارداد شامل تغییر نام نیوکمپ به نام اسپاتیفای کمپ نو و مارک پیراهن تیم اول زنان و مردان در چند فصل آینده نیز می‌شود. اما باید این قرارداد توسط سهامداران بارسلونا تایید می‌شد که اکنون مورد رضایت رئیس باشگاه خوان لاپورتا قرار گرفته و او باورمند است که این حرکت کنترل دموکراتیک و چشم‌انداز باشگاه را برای آینده تقویت می‌کند.

لاپورتا گفت: "روزهایی مانند امروز منحصر به فرد بودن و مدل باشگاهی ما را تقویت می‌کند. این یک امتیاز است که نمایندگان می‌توانند رای دهند و تصمیم بگیرند. داشتن این مدل باشگاه باعث افتخار است. ما باید آن را حفظ کنیم و تا زمانی که من رئیس هستم، شما همیشه مالک باشگاه بارسلونا خواهید بود. این توافق بهتر از هر توافقی است که بارسا در تاریخ خود داشته است."

علاوه بر ارائه یک ضربه از ثبات مالی بسیار مورد نیاز برای بلوگرانا پس از چندین سال مشکلات مالی، قرارداد Spotify باعث می‌شود که این برند بیش از نیوکمپ شریک شود.
اسپاتیفای اسپانسر اصلی پیراهن بارسا از فصل 2022-23 به بعد خواهد بود و این کمپنی موسیقی همچنین از تجهیزات تمرینی و تیم زنان نیز حمایت خواهد کرد.
علاوه بر این، یک کمپ نو بازسازی‌شده با ظرفیت پخش کامل همراه خواهد بود و با روش‌های عملیاتی شرکت در ارتباط است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала