هدف قرار گرفتن یک کاروان امریکایی در صلاح‌الدین عراق

© AP Photo / Baderkhan AhmadAmerican military convoy stops near the town of Tel Tamr, north Syria, Sunday, Oct. 20, 2019.
American military convoy stops near the town of Tel Tamr, north Syria, Sunday, Oct. 20, 2019.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2022
عضو شوید
یک منبع امنیتی شامگاه امروز یکشنبه خبر داد، که یک انفجار در مسیر کاروانهای متعلق به نظامیان امریکایی در صلاح الدین رخ داده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، یک منبع امنیتی شامگاه امروز یکشنبه از انفجار در مسیر کاروانهای متعلق به نظامیان امریکایی در شمال عراق خبر داد.
اعزام کاروان بزرگ نظامی آمریکا به سوریه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.01.2022
یورش بر کاروان نیروهای امریکایی در عراق
شبکه خبری "دجله" به نقل از این منبع گزارش داد، این کاروان حامل مواد لجستیک بود که متعلق به ائتلاف بین المللی امریکایی موسوم به ضد داعش بوده است.
به گفته این منبع، این انفجار، با یک بسته انفجاری صورت گرفت و در پی آن، کاروان امریکایی هدف قرار گرفته شد. این انفجار، تلفات جانی در پی نداشت.
گروه "اصحاب الکهف" نیز با انتشار بیانیه‌ای، مسئولیت این عملیات را بر عهده گرفت.
پس از مصوبه پارلمان عراق درباره اخراج نظامیان بیگانه از خاک این کشور و تعلل بغداد در این امر، کاروان‌های لجستیکی ائتلاف آمریکایی به طور هفتگی و گاهی در طول یک روز چند بار هدف انفجار بمب کنار جاده‌ای قرار می‌گیرند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала