هشدار جدید کوریای شمالی به سئول در مورد توانایی نظامی

© AP PhotoЛидер КНДР Ким Чен Ын и его сестра Ким Ё Чжон
Лидер КНДР Ким Чен Ын и его сестра Ким Ё Чжон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2022
عضو شوید
کیم یو جونگ خواهر کیم جونگ اون و معاون مدیر کمیته مرکزی حزب کارگران کوریای شمالی بامداد یکشنبه اظهارات وزیر دفاع کوریای جنوبی در خصوص توانایی ارتش این کشور برای هدف قرار دادن هر نقطه در کوریای شمالی را به شدت محکوم کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری دولتی کره شمالی کی‌سی‌ان‌ای، کیم یو جونگ، معاون مدیر کمیته مرکزی حزب کارگران کوریای شمالی نیز گفت، اظهارات مقام دفاعی کوریای جنوبی "روابط میان دو کوریا را بدتر کرده و تنش نظامی در شبه جزیره کوریا را افزایش داده است".
وی همچنین هشدار داد که این کشور در "مسائل زیادی تجدید نظر خواهد کرد" و کوریای جنوبی به خاطر این اظهارات می‌تواند "با تهدید جدی" مواجه شود.
سو ووک وزیر دفاع کوریای جنوبی روز جمعه اعلام کرده بود که ارتش این کشور دارای راکت‌های مختلف با برد، دقت و قدرت بهبود یافته است و می‌تواند به شکل قابل توجهی به تهدیدات راکتی کوریای شمالی پاسخ دهد و هر نقطه در این کشور را هدف قرار دهد. وی در اظهارات خود کوریای شمالی را "دشمن" خطاب کرد.
پاک جونگ چون دبیر کمیته مرکزی حزب کارگران کوریای شمالی روز یکشنبه در بیانیه‌ جداگانه‌ای گفت، اگر کوریای جنوبی در اقدام نظامی خطرناک پیش‌دستی کند، کوریای شمالی "بی‌رحمانه تمام نیروی نظامی خود را برای نابودی اهداف اصلی در سئول و ارتش کوریای جنوبی به کار خواهد گرفت".
Испытательный пуск межконтинентальной баллистической ракеты (МБР) нового типа «Хвасонпхо-17» в КНДР - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2022
موشک جدید بالستیک کوریایی شمالی می تواند هر نقطه ای از خاک امریکا را هدف قرار بدهد
در هفته‌های اخیر تنش‌ها در شبه جزیره کوریا پس از آزمایش دو راکت بالستیک کوریای شمالی افزایش یافته است و همچنین گزارش شده است که پیونگ یانگ ممکن است به‌زودی آزمایش هسته‌ای انجام دهد.
این درحالی است که با آغاز به کار یون سوک یول به عنوان رئیس‌جمهور منتخب کوریای جنوبی در ماه آینده تنش‌ها میان دو همسایه شمالی و جنوبی ممکن است افزایش یابد.
یول پیش از این گفته بود که حملات پیشگیرانه ممکن است تنها راه مقابله با راکت‌های مافوق صوت جدید کوریای شمالی باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала