Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گزینه رئال بعد از هالند کیست؟

© REUTERS / Matt DunhamИспанский футболист Дани Ольмо во время матча между сборными Испании и Италии на Евро-2020
Испанский футболист Дани Ольмо во время матча между сборными Испании и Италии на Евро-2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2022
عضو شوید
رئال مادرید در صورت شکست در انتقال ارلینگ هالند به ستاره 23 ساله اسپانیایی چشم دوخته است.
به گزارش اسپوتنیک، در حالی که گفته میشود کیلیان امباپه به احتمال زیاد ستاره جدید رئال در تابستان پیش رو خواهد بود، اما کهکشانی ها به جذب این ملی پوش فرانسوی قانع نیستند و میخواهند دیگر ستاره جوان فوتبال اروپا، ارلینگ هالند را نیز به خدمت بگیرند.
در خصوص امباپه شواهد نشان میدهد که رئال این بازیکن را به خدمت خواهد گرفت، اما در مورد هالند گزارش ها ضد و نقیضی شنیده میشود، زیرا این بازیکن در کنار رئال از تیم هایی مثل سیتی و بارسا نیز پیشنهاد دارد و در مسیری سخت قرار گرفته است.
پس از اینکه گفته میشود بارسا به دلیل مشکلات مالی پایش را از جذب این ستاره نروژی پس کشیده است، حالا تنها سیتی میتواند رقیب بزرگ رئال برای خرید بچه غول دورتمند باشد.
با این حال Defensa Central معتقد است که اگر رئال مادرید نتواند مهاجم نروژی را به خدمت بگیرد، برای جذب "دنی اولمو" ستاره اسپانیایی آر بی لایپزیگ آلمان وارد عمل خواهد شد.
این بازیکن 23 ساله در این فصل به دلیل مصدومیت عضلانی زیاد به میدان نرفته و در 18 بازی سه گل زده و 5 پاس گل داده است.
نکته جالب دیگر اینجاست که اولمو در آکادمی بارسلونا رشد کرده و در سال 2014 از تیم زیر 18 سال بارسا به تیم دوم دیناموزاگرب کرواسی رفت و پس از یک سال درخشش به تیم اصلی این تیم در لیگ کرواسی دعوت شد. سپس در سال 2020 نیز به بوندسلیگا و لایپزیگ دعوت شد.
درخشش وی باعث شد تا لوئیز انریکه او را به تیم ملی اسپانیا نیز دعوت کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала