تهدید های جدید بریتانیا علیه روسیه

© AP Photo / Kirsty WigglesworthМэр Лондона Борис Джонсон
Мэр Лондона Борис Джонсон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2022
عضو شوید
جانسون صدراعظم بریتانیا می گوید آماده افزایش تحریم ها علیه روسیه است.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس گزارش داونینگ استریت، بوریس جانسون، صدراعظم بریتانیا آمادگی خود را برای افزایش تحریم ها علیه روسیه و افزایش حمایت از اوکراین اعلام کرد.
به گفته وی، "حملات روسیه به غیرنظامیان بی گناه در ایرپین و بوچا شاهد دیگری بر این است که پوتین و ارتشش در حال ارتکاب جنایات جنگی در اوکراین هستند".
پوتین و جانسون - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.10.2021
بحث پوتین و جانسون در مورد افغانستان
پیش از این، مقامات اوکراینی و رسانه‌ها ویدئویی را پخش کردند که ظاهراً در شهر بوچا، منطقه کیف، جایی که اجساد کشته‌شدگان در جاده‌ها قرار دارند، فیلم‌برداری شده است. کاربران متوجه شدند که "جسدها" بازوهای خود را حرکت می دهند و اندام های خود را بیرون می آورند تا زیر چرخ های تجهیزات نظامی نیفتند. همچنین در آینه عقب موتر اپراتور می توان دید که چگونه یکی از "مرده ها" به محض عبور موتر از جای خود بلند می شود.
جانسون گفت: "من هر کاری که در توانم باشد انجام خواهم داد تا ماشین جنگی پوتین به گرسنگی بکشم. ما تحریم ها و حمایت نظامی خود (از اوکراین) را افزایش می دهیم و همچنین بسته کمک های بشردوستانه خود را برای کمک به نیازمندان در میدان افزایش می دهیم."
وی یادآور شد که دومینیک راب وزیر عدليه بریتانیا مجوز حمایت مالی بیشتر و اعزام بازرسان به محکمه بین‌المللی در رابطه با عملیات ویژه روسیه در اوکراین را صادر کرد.
Британский премьер-министр Борис Джонсон и президент Франции Эммануэль Макрон в Корнуолле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.12.2021
ماکرون: بوریس جانسون یک دلقک است
وزارت دفاع فدراسیون روسیه اعلام کرد که تمام عکس‌ها و ویدئوهای منتشر شده توسط رژیم کیف که گویا به نوعی "جنایت" توسط پرسنل نظامی روسیه در شهر بوچا در منطقه کیف منتشر شده است، "یک تحریک دیگر" است. همانطور که در بخش نظامی ذکر شد، در طول مدتی که این شهرک تحت کنترل نیروهای مسلح روسیه بود، حتی یک ساکن محلی از هیچ گونه اقدام خشونت آمیز رنج نبرد. این وزارت خاطرنشان کرد که تمام قطعات روسی در 30 مارچ به طور کامل بوچا را ترک کردند و دَر های خروجی شهر در جهت شمالی مسدود نشد، در حالی که حومه جنوبی از جمله مناطق مسکونی توسط قوای اوکراین شب و روز با راکت کالیبر بزرگ مانند تانک ها و سیستم های راکت پرتاب متعدد مورد هدف قرار گرفتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала