تیراندازی نیروهای اوکراینی بر افراد ملکی بدون بازوبند آبی در شهر بوچا + ویدیو

عضو شوید
شهر کوچک بوچا در سی کیلومتری کیف قرار دارد و ارتش اوکراین پس از بازپس گیری این شهر به همه کسانی که بازوبند آبی ندارند تیراندازی می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، . در 27 فیبروری ارتش روسیه وارد شهر بوچا شد. در 1 اپریل، مقامات محلی گزارش دادند که هیچ روس در بوچا وجود ندارد. روز شنبه، خبرنگاران خبرگزاری فرانسه و رویترز از شهر بوچا در نزدیکی پایتخت اوکراین بازدید کردند و دیدند که حدود 20 جسد مرد با لباس های غیرنظامی تنها در یکی از خیابان های این شهر افتاده است. در کنار یکی از اجساد، گذرنامه باز یک شهروند اوکراینی قرار داشت، دستان مرد از پشت با یک تکه پارچه سفید بسته شده بود. دو مرد دیگر نیز باند سفید روی دستان خود داشتند.
شهردار بوچا، آناتولی فدوروک، در مصاحبه ای با فرانس پرس گفت، که این باندها "نشان می دهد که مردم مسلح نیستند". در ویدئویی که در تلگرام منتشر شده است، نظامیان اوکراینی که وارد بوچا شده اند اجازه دارند به سمت کسانی که بازوبند آبی ندارند تیراندازی کنند. بازوبندهای آبی علامت شناسایی اوکراینی روی آستین هستند.
وزارت دفاع فدراسیون روسیه اظهارات کیف در مورد کشتار در بوچا اوکراین را رد کرد.
این وزارت با نشر خبرنامه ای نوشت: "همه عکس ها و مطالب ویدئویی منتشر شده توسط رژیم کی یف که گویا به نوعی "جنایت" پرسنل نظامی روسی در شهر بوچا در منطقه کی یف منتشر شده است، تحریک دیگری است. در مدتی که بوچا تحت کنترل نیروهای مسلح روسیه بود، حتی یک نفر از ساکنان محلی از هیچ اقدام خشونت آمیزی رنج نبرده است".
یولیا ویتازوا روزنامه نگار، وبلاگ نویس روسی، در پستی در کانال تلگرامی خود نوشت: گوش می دهیم، مردانی هستند که بازوبند آبی ندارند، می توانم به آنها شلیک کنم؟
این ویدیو دیروز توسط سرگئی بوتسمان کاروتکیخ رهبر تیم دفاعی کی یف بارگذاری شد. این ویدیو به نام "پسران باتسمان در بوچا کار می کند" کسی سوال دیگری دارد؟ برای کسانی که نیاز به یک تیپ توضیحی دارند: دیروز تیم دفاعی کی یف وارد بوچا شد و اجازه تیراندازی به تمام مردانی که بدون باند آبی هستند را دریافت کرد. بدین صورت است که می توان فهمید جنازه های خیابان ها از آنجا آمدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала