Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خاطره جالب "پیکه" از دوران حضورش در یونایتد و زندانی شدنش به خاطر "مستی"

© AFP 2023 / Lluis GeneFC Barcelona's defender Gerard Pique (R) and his wife Colombian singer Shakira attend the 2014 FIBA World basketball championships quarter-final match Slovenia vs USA at the Palau Sant Jordi arena in Barcelona on September 9, 2014
FC Barcelona's defender Gerard Pique (R) and his wife Colombian singer Shakira attend the 2014 FIBA World basketball championships quarter-final match Slovenia vs USA at the Palau Sant Jordi arena in Barcelona on September 9, 2014 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2022
عضو شوید
مدافع با تجربه بارسلونا در تازه ترین مصاحبه اش به توصیف از رونالدو و البته دوران حضورش در منچستریونایتد پرداخته است.
به گزارش اسپوتنیک، امکان ندارد بارسایی باشید و جرارد پیکه را نشناسید. مدافع بلند قامت و فوق العاده با تجربه و البته گاهی هم پر حاشیه و به شدت متعصب.
پیکه که تولید مکبت لاماسیا و آکادمی بارسلونا است در تازه ترین مصاحبه اش با یوتیوبر معروف، "جوردی وایلد" در خصوص دوران حضورش در یونایتد صحبت کرده است. بخشی از صحبت های پیکه در این مصاحبه امروز منتشر شده است.
پیوستن به منچستریونایتد

زمانی که 17 ساله بودم، تصمیم گرفتم با منچستریونایتد قرارداد امضا کنم، این انتقال باعث نشد که فقط به بارسا فکر کنم، چون اوضاع برایم پیچیده بود. در لاماسیا که بودم به برخی بازیکنان گفته شد که آنها برای حضور و بازی در تیم اصلی بارسا به اندازه کافی خوب نیستند، اما من با وجودی که عاشق بارسا بودم به یونایتد رفتم. زندگی گاهی شما را مجبور می کند تصمیمی بگیرید که نمی خواهید بگیرید. وقتی با منچستریونایتد قرارداد امضا کردم، به بارسلونا گفتم: "اگر یک سوم مبلغی که منچستریونایتد به من می دهد را به من بپردازید، من می مانم." اما بارسلونا نپذیرفت.

سر الکس فرگوسن
سر الکس فرگوسن در مدیریت رختکن بسیار خوب است و همیشه برایش مهم است که بازیکنان خوب و خوشحال باشند. فرگوسن بیشتر یک شخصیت انگیزشی است تا یک مدیر. او شخصیت بزرگی دارد.
اتفاق ناگوار در منچستریونایتد

وقتی 20 ساله بودم، پلیس منچستر به خاطر عبور از چراغ سرخ جلوی من را گرفت. دقیقا سال قبل از رفتنم به بارسا بود. آنها به من شک کردند که مست هستم به همین خاطر من را دستبند زدند و به زندان بردند. در آن لحظه سخت مستی ام پرید و با خودم گفتم چه اتفاقی می افتد؟ پلیس به من کیسه ای داد که تا لوازمم را در آن قرار دهم، سپس من را به اتاقی دیگر بردند. فقط چند سکه برایم باقی مانده بود. چند وقت پیش به من گفته بودند که اگر سکه ها را بمکید، آزمایش مشروب خوردن تان مثبت نمی شود. شروع به مکیدن آنها کردم. به طرز معجزه آسایی توسط سکه ها نجات پیدا کردم. من شک دارم سپس از زندان موقت آزاد شدم و با تاکسی به کازینو رفتم.

کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو؟ من همیشه با او رابطه خوبی داشته ام. وقتی با هم بازی می کنیم، اغلب با دیگر هم تیمی های پرتغالی و برزیلی دور هم جمع می شویم. رونالدو وقتی به محل تمرین می رسد، اولین کاری که انجام می دهد این است که به آینه نگاه کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала