رد اتهام های کیف از سوی وزارت دفاع روسیه درباره قتل غیرنظامیان در روستای بوچا

© Sputnik / Наталья Селиверстова /  مراجعه به بانک تصاویر Флаг на здании министерства обороны РФ на Фрунзенской набережной в Москве
Флаг на здании министерства обороны РФ на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه اتهام های رژیم کیف در قتل غیرنظامیان در روستای بوچا در منطقه کیف را رد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه ای رسمی وزارت دفاع روسیه که در تاریخ 3 اپریل به نشر رسیده درباره کشتار غیرنظامیان چنین آمده است: همه ای عکس‌ها و مطالب ویدئویی منتشر شده توسط رژیم کی‌یف که گویا به نوعی "جنایت" توسط پرسنل نظامی روسیه در شهر بوچا در منطقه کیف گواهی می‌دهد، تحریک دیگری است. در طول مدتی که این شهرک تحت کنترل نیروهای مسلح روسیه بود، حتی یک نفر از ساکنان محلی از هیچ اقدام خشونت آمیزی متحمل نشد. نیروهای نظامی روسیه 452 تن کمک های بشردوستانه را به شهرک های منطقه کیف تحویل داده و صادر کردند. در تمام مدت زمانی که شهر تحت کنترل نیروهای مسلح روسیه بود و حتی بعد از آن، تا امروز در بوچا، ساکنان محلی آزادانه در شهر تردد می کردند و از ارتباطات تیلیفون همراه استفاده می کردند. رفت و آمد از شهر بوچا بسته نشد. همه ساکنان محلی این فرصت را داشتند که آزادانه از شهرک در جهت شمالی، از جمله به جمهوری بلاروس بیرون شوند.
تیراندازی نیروهای اوکراینی بر افراد ملکی بدون بازوبند آبی در شهر بوچا + ویدیو
در ادامه این بیانیه آمده است، که همزمان، حومه‌های جنوبی شهر، از جمله مناطق مسکونی، توسط نیروهای اوکراینی از توپخانه‌های کالیبر بزرگ، تانک‌ها و سامانه‌های موشک پرتاب چندگانه شلیک شد. مایلیم به ویژه توجه داشته باشیم که تمامی واحدهای روسیه در 30 مارچ، یک روز پس از دور گفتگوهای حضوری بین روسیه و اوکراین در ترکیه، به طور کامل از بوچا بیرون شدند.
افزون بر این، در 31 مارچ، شهردار شهر بوچا، آناتولی فدوروک، در پیام ویدئویی خود تأیید کرد، که هیچ نظامی روس در این شهر وجود ندارد، اما حتی به هیچ یک از ساکنان محلی که با دستان بسته در خیابان ها تیراندازی شده اند، اشاره نکرد. بنابراین، جای تعجب نیست که تمام به اصطلاح "شواهد جنایات" در بوچا تنها در روز چهارم، زمانی که افسران اوکراین و نمایندگان تلویزیون اوکراین به شهر رسیدند ظاهر شد. نگرانی ویژه این واقعیت است که تمام اجساد افرادی که تصاویر آنها توسط رژیم کی یف منتشر شده است، پس از حداقل چهار روز، سخت نشده اند، لکه های جسد مشخصی ندارند و خون لخته شده در زخم ها وجود دارد. همه اینها به طور غیرقابل انکاری تأیید می کند که عکس ها و فیلم های ویدئویی از بوچا تولید دیگری از رژیم کیف برای رسانه های غربی است، همانطور که در ماریوپل با زایشگاه و همچنین در شهرهای دیگر اتفاق افتاد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала