Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فوتبال افغانستان؛ "امام زاده یحیی" قهرمان لیگ سرپل و "جوانان میهن" قهرمان جام حذفی ولایت بغلان شد

امام زاده یحی سرپل
امام زاده یحی سرپل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2022
عضو شوید
قهرمانان لیگ فوتبال سرپل و جام حذفی ولایت سرپل مشخص شد.
به گزارش اسپوتنیک، رقابت های لیگ سرتاسری فوتبال ولایت سرپل که از دو ماه قبل با شرکت 22 تیم آغاز گردید بود، سر انجام با قهرمانی تیم فوتبال امام زاده یحیی به پایان رسید.
عبدالحق "فیضی "رئیس فدراسیون فوتبال ولایت سرپل میگوید، در فینال این مسابقات تیم های فوتبال امام زاده یحیی و حقیقت به مصاف هم رفتند، که درنتیجه تیم فوتبال امام زاده یحی با برتری یک بر صفر‌ به مقام قهرمانی رقابت ها تکیه زد.
همچنین، سید مهدی بلخی از تیم امام زاده یحیی با ۹ گول زده آقای گول این مسابقات، میلاد جهان نیز از امام زاده یحی بعنوان بهترین دروازه بان و باتور پاینده از تیم برلیک جوایز بهترین بازیکن این مسابقات را کسب کردند.
لازم به ذکر است که تیم فوتبال امام زاده یحیی با‌ قهرمانی در این‌ رقابت ها جواز‌ حضور در رقابت های قهرمانی زون های افغانستان برای راه یابی به فصل جدید لیگ قهرمانان را نیز کسب کرد.
تیم فوتبال “جوانان میهن” قهرمان جام حذفی ولایت بغلان شد
رقابت های جام حذفی فوتبال ولایت بغلان که از یک ما قبل با شرکت 24 تیم در استادیوم ورزشی شهر پلخمری آغاز گردیده بود با قهرمانی تیم فوتبال جوانان میهن به پایان رسید.
در دیدار نهایی این رقابت های تیم های فوتبال جوانان میهن و اتفاق ملا خیل به مصاف هم رفتند که در نتیجه جوانان مهین 2-1 تیم ملا خیل را شکست داد و قهرمانی جام حذفی این مسابقات را کسب کرد.
بهترین های این جام:
میرویس با ثمر رسانیدن 5 گول از تیم جوانان میهن بعنوان آقای گل این مسابقات انتخاب شد، فردین به عنوان بهترین بازیکن از تیم فوتبال جوانان میهن شناخته شد وقدرت الله از تیم جوانان میهن عنوان بهترین دروازه بان این مسابقات را کسب کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала