Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آزمایش آنچلوتی باز هم مثبت شد؛ احتمال غیبت سرمربی رئال برابر چلسی

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2022
عضو شوید
در فاصله دو روز مانده تا بازی رئال مادرید و چلسی در دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تست کرونای کارلو آنچلوتی مثبت است و ممکن سرمربی کهکشانی‌ها به لندن سفر نکند.
به گزارش اسپوتنیک، چهارشنبه شب این هفته رئال مادرید در ورزشگاه استمفورد بریچ مهمان چلسی در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است و دیدار سختی در پیش دارد.
دور مانده به برگزاری این دیدار هنوز آزمایش کرونای کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، مثبت است و این مربی ایتالیایی نمی‌تواند تا تمرینات تیمش را به صورت حضوری نظارت کند.
ابتلأ این مربی باتجربه به ویروس کرونا، احتمال غیبت وی را در دیدار برابر چلسی چند برابر ساخته و باورها به این است که کارلتو به دلیل سن بالایی که دارد، دیرتر بر این ویروس پیروز خواهد شد.
در حقیقت آنچلوتی تا روز چهارشنبه منتظر خواهد بود و حتی اگر در روز بازی هم تستش منفی شود، با پروازی اختصاصی راهی لندن می‌شود. بر اساس پروتکل‌های کرونایی نیازی به منفی شدن تست برای حضور آنچلوتی در این سفر نیست اما باشگاه و کارلتو ترجیح می‌دهند تا زمانی که نتیجه تستش منفی نشده، به تیم ملحق نشود. در حال حاضر همه علائم بیماری آنچلوتی از بین رفته اما نمی‌تواند به تیم ملحق شود.
از سویی هازارد از امروز مراحل ریکاوری از جراحی را در والدبباس اغاز کرد. یوویچ و ایسکو هم به علت مصدومی غایبان احتمالی بازی با چلسی در استمفوردبریج هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала