امریکا نمیتواند رویدادهای بوچا را تائید نماید

© Sputnik / David B. Gleasonپنتاگن
پنتاگن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2022
عضو شوید
پنتاگون: قوای مسلح ایالات متحده تائید مستقلی در مورد گزارشات مربوط به رویدادهای بوچا ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع ایالات متحده امریکا اظهار داشته است که نمی تواند رویدارد های بوچا اوکراین را تائید نماید.
قابل ذکر است که حادثه بوچا اوکراین، چند روز بعد از چند روز خروج نیروهای روسیه از این منطقه صورت گرفته است که حتی یک سرباز هم حالا در این منطقه وجود ندارد.
نمایندهٔ پیشین افغانستان در سازمان ملل استعفا داد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2022
درخواست روسیه برای نشست شورای امنیت در رابطه با اقدامات تحریک آمیز رادیکال های اوکراینی در بوچا
یک مقام بلند رتبه پنتاگون گفت که ایالات متحده اطلاعات مربوط به تلفات متعدد در میان غیرنظامیان حومه کی یف بوچا را که وزارت دفاع روسیه آن را یک تحریک اطلاعاتی خواند، تائید مستقلی ندارد.
او به خبرنگاران گفت: "ما نمی‌توانیم گزارش‌های قساوت در بوچا را به‌طور مستقل تأیید کنیم... ما نمی‌توانیم این را تأیید کنیم".
وزارت دفاع فدراسیون روسیه اعلام کرد که تمام عکس‌ها و ویدئوهای منتشر شده توسط رژیم کیف که گویا به نوعی "جنایت" توسط پرسنل نظامی روسیه در شهر بوچا در منطقه کیف منتشر شده است، " تحریک دیگر" است. همانطور که در بخش نظامی ذکر شد، در طول مدتی که این شهرک تحت کنترل نیروهای مسلح روسیه بود، حتی یک ساکن محلی از هیچ گونه اقدام خشونت آمیز رنج نبرد. این وزارت خاطرنشان کرد که تمام قطعات روسیه در 30 مارچ به طور کامل بوچا را ترک کردند و خروجی های شهر در جهت شمالی مسدود نشد، در حالی که حومه جنوبی از جمله مناطق مسکونی توسط نیروهای اوکراینی به صورت شبانه روزی از توپ ها با کالیبر بزرگ، تانک ها و سیستم های راکت های متعدد مورد هدف قرار گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала