Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال در تلاش متقاعد کردن هازارد برای پذیرفتن انتقال قرضی

© AP Photo / Alvaro BarrientosReal Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match
Real Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2022
عضو شوید
نشریه آ.اس مدعی است که باشگاه رئال مادرید تلاش دارد تا هازارد را برای انتقال قرضی به باشگاه دیگری راضی سازد.
به گزارش اسپوتنیک، ادن هازارد مهاجم بلجیمی رئال مادرید که اکثر بازی‌های این تیم را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، اخیراً در تمرینات این تیم مصدوم شد و زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد.
این بازیکن که فصل را از دست داده‌است، نقش زیادی در برنامه‌های مربی رئال مادرید نداشته و به همین دلیل اعتماد به نفس وی شدیداً کاهش یافته و نمی‌تواند حتی به درستی تمرین کند.
رئال مادرید اما هنوز به وی باور دارد و برنامۀ این باشگاه این است که وی به صورت قرضی به تیمی دیگر برود و اعتماد به نفسش را به دست بیاورد تا به دوران درخشانش در چلسی برگردد.
این موضوع را نشریه آ.اس مطرح کرده و می‌گوید که مدیران رئال مادرید در حال گفت‌وگو با مدیر برنامه‌های هازارد اند تا در تابستان پیشرو برنامۀ خود شان را عملی کنند.
از سوی دیگر برای جذب امباپه و هالند نیاز است تا از شر دستمزد این بازیکن رئال مادرید رها شود تا کهکشانی‌ها بتوانند دستمزد هنگفت ستاره‌های مورد نظر را پرداخت کنند.
نکتۀ که ممکن هازارد با این درخواست باشگاه رئال مادرید توافق کند، این است که ستاره بلجیمی، جام جهانی را در پیش دارد و اگر می‌خواهد جام جهانی را از دست ندهد، باید از رئال برود چرا که جایگاه ثابت در تیم روبرتو مارتینز ندارد. هازارد در تابستان باید تصمیم بگیرد که در رئال بماند و نیمکت نشین باشد یا این که به تیمی دیگر برود و احیا شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала