شرکت هوایی آریانا پروازهای خود را به روسیه از سر می‌گیرد

© Photo / A.Airlines / A.AirlinesAriana Afghan Airlines
Ariana Afghan Airlines - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2022
عضو شوید
منبع: شرکت هواپیمایی آریانا قصد دارد در آینده نزدیک پروازهای خود را به روسیه آغاز کند.
یک منبع نزدیک به مقامات هوانوردی روسیه به ریانوستی، گفت: "شرکت هوایی آریانا افغان ایرلاینز قصد دارد در آینده نزدیک پروازهای خود را به روسیه آغاز کند."
در همین حال میخائیل میشوستین، نخست وزیر روسیه روز دوشنبه گفت، روسیه از 9 آپریل، محدودیت های مقابله با کووید-19 را که برای پروازهای معمولی و چارتر اعمال می شود، لغو می کند و ارتباط با بیش از 50 کشور دوست را از سر گرفته می شود.
ستاد عملیاتی مبارزه با شیوع ویروس کرونا در جمع خبرنگاران اعلام کرد: "ما در مورد رفع کامل محدودیت‌ها برای پروازهای منظم و چارتر با 52 کشور و منطقه از 9 آپریل با کشور های الجزایر، آرژانتین، افغانستان، بحرین، بوسنی و هرزگوین، بوتسوانا. برزیل، ونزوئلا، ویتنام، هنگ کنگ، مصر، زیمبابوه، اسرائیل، هند، اندونزی، اردن، عراق، کنیا، چین، کره شمالی، کاستاریکا، کویت، لبنان، لسوتو، موریس، ماداگاسکار، مالزی، مالدیو، مراکش، موزامبیک، مولداوی، مغولستان، میانمار، نامیبیا، عمان، پاکستان، پرو، عربستان سعودی، سیشل، صربستان، سوریه، تایلند، تانزانیا، تونس، ترکیه، اروگوئه، فیجی، فیلیپین، سریلانکا، اتیوپی، آفریقای جنوبی و جامائیکا، صحبت می‌کنیم.
آغاز دوباره پروازهای شرکت هوایی آریانا به پاکستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2021
آغاز دوباره پروازهای شرکت هوایی آریانا به پاکستان
پیش از این یک منبع در وزارت ترانسپورت افغانستان در اوایل ماه مارچ، گفته بود که رهبری این اداره با نمایندگان هوانوردی روسیه در مورد امکان از سرگیری تردد هوایی بین کابل و مسکو گفتگو کرده است.
گفتنی است که حمل و نقل هوایی بین روسیه و افغانستان پس از به قدرت رسیدن طالبان (جنبش به دلیل فعالیت های تروریستی تحت تحریم های سازمان ملل است) به حالت تعلیق درآمد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала