Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کریستیانو رونالدو، بهترین ورزشکار تاریخ از دید ستاره کریکت هندوستان

© AFP 2023 / PUNIT PARANJPEIndia's Virat Kohli plays a shot during the World T20 cricket tournament semi-final match between India and West Indies at The Wankhede Cricket Stadium in Mumbai on March 31, 2016
India's Virat Kohli plays a shot during the World T20 cricket tournament semi-final match between India and West Indies at The Wankhede Cricket Stadium in Mumbai on March 31, 2016 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2022
عضو شوید
ویرات کوهلی کاپیتان سابق تیم ملی کریکت هند، از کریستیانو رونالدو به عنوان ورزشکار مورد علاقه خود در تمام دوران یاد کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدوی 37 ساله یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. او چندین عنوان لیگ را در سه کشور مختلف به دست آورده است و با پنج بار قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، رکورددار است.
برنده 5 توپ طلا، کشورش را به عنوان قهرمانی اروپا در سال 2016 رساند و اخیراً برای پنجمین‌بار متوالی به رقابت‌های جام جهانی صعود کرده‌است.
ویرات کوهلی، که ستاره‌ای همانند رونالدو در دنیای کریکت است، این بازیکن را بهترین ورزشکار تاریخ می‌داند. از او هنگامی که خواسته شد ورزشکار مورد علاقه خود را (از طریق کانال یوتیوب تیم کریکت رویال چلنجرز بنگلور) در تمام دوران‌ها نام ببرد، تنها یک نام در ذهن داشت: "کریستیانو رونالدو!"
کوهلی که امیدوار است با تیم کریکت رویال چلنجرز بنگلور قهرمان لیگ کریکت هندوستان(IPL) شود، همواره یکی از طرفداران پُر سر و صدای رونالدو بوده‌است . این دو در سال 2014 روی یک کمپین Herbalife با هم کار کردند و چند توییت دلپذیر را رد و بدل کردند.
با این حال چیزی که رونالدو ستاره منچستریونایتد را متمایز می کند، میل سرکش او به پیروزی است. علیرغم دستیابی به دستاوردهای زیادی با باشگاه و کشور، این مهاجم همچنان مشتاق به دست آوردن جام‌های بیشتر است و همین موضوع سبب شده تا کوهلی از وی ستایش کند.
بین این دو ورزشکاه نقاط مثبت زیادی وجود دارد و ویرات کوهلی به دلیل تناسب اندام و اخلاق کاری او را مورد تحسین قرار می گیرد.
این بازیکن 33 ساله مسلماً بهترین بازیکن کریکت هند است و رفلکس های عالی دارد و به نظر می‌رسد با افزایش سن بهتر می شود. کاپیتان سابق هند اخیراً توسط بانوکا راجاپاکسا (از طریق هندوستان تایمز) ویکت‌کیپر سریلانکا به عنوان "کریستیانو رونالدوی کریکت" مورد ستایش قرار گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала