Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ: "دوران حضورم در لیورپول را بر اساس جام‌ها قضاوت نمی‌کنم"

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر یورگن کلوپ Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Реал Мадрид" - "Ливерпуль"
یورگن کلوپ  Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2022
عضو شوید
یورگن کلوپ سرمربی باشگاه لیورپول می‌گوید که دوران حضورش در تیم انگلیسی را به اساس جام نمی‌تواند قضاوت کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که لیورپول خود را برای بازی فردا شب با بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌کند؛ یورگن کلوپ سرمربی این تیم در نشست خبری قبل از بازی به صراحت در مورد اهمیتی که برای بلند کردن جام‌ها قائل است اما اگر سرخ‌ها در یکی از جام‌های دیگر به قهرمانی برسند، ممکن است چهارتایی نیز شوند زیرا آنان جام کارابائو را گرفته‌اند و می‌توانند برای لیگ قهرمانان، لیگ برتر و جام حذفی نیز تلاش نمایند.
کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: "من در مورد زمان حضورم در اینجا خیلی روی جام‌ها قضاوت نمی‌کنم. این در مورد نحوه بازی ما، روش توسعه ما و وضعیت باشگاه است. این یک باشگاه سالم در شرایط خوبی است."
قرارداد صلاح
محمد صلاح در 15 ماه آخر قراردادش با لیورپول به سر می‌برد و کلوپ فاش کرد که مذاکرات درباره تمدید قرارداد با نمایندگان مصری همچنان ادامه دارد.

او اظهار داشت: "طرف‌های تعیین کننده در حال گفتگو با یکدیگر هستند و این تنها چیزی است که من باید بدانم."

مصدومیت لیورپول
کلوپ اعلام کرد که تقریباً یک تیم کاملاً آماده برای بازی روز سه‌شنبه در اختیار دارد، اگرچه ترکیبی که او مقابل بنفیکا انتخاب می‌کند می‌تواند تحت تأثیر این واقعیت باشد که لیورپول بعدازظهر یکشنبه آینده در لیگ برتر به مصاف منچسترسیتی می‌رود.

او گفت: "تیم کامل در دسترس است. کورتیس [جونز] کمی ورم داشت، یک شبه ناپدید شد. ترنت [الکساندر-آرنولد] هم اکنون، 4-5 روز شده که آماده است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала