مردی در آلمان 90 بار علیه کووید-19 واکسینه شد

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر Ветеринар держит в руках шприц с препаратом "Карнивак-Ков" от COVID-19 в ветеринарной клинике в Москве
 Ветеринар держит в руках шприц с препаратом Карнивак-Ков от COVID-19 в ветеринарной клинике в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2022
عضو شوید
در آلمان، مردی به خاطر فروش گواهینامه علیه کووید-19، تقریبا 90 بار واکسینه شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از آسوشیتدپرس، یک مرد 60 ساله آلمانی در مدت چند ماه تقریباً 90 بار علیه ویروس کرونا واکسینه شد تا بعداً گواهی واکسیناسیون را بفروشد، که در نتیجه توسط پلیس بازداشت شد. او اهل ماگدبورگ از ایالت فدرال ساکسونی می باشد.
پس از آن‌که این مرد آلمانی در مرکز پزشکی شهر آیلنبورگ، برای دریافت دوز بعدی دارو، دو روز متوالی به همان مکان آمد، بازداشت شد.
پلیس چندین کارت مختلف واکسیناسیون را از این مرد مصادره کرد و گفته شده که او با اسناد جدید برای اخذ هر واکسیناسیون می آمد. در حال حاضر پرونده جنایی برای او باز گردیده و تحقیقات آغاز شده است.
گرفتن تصدیق نامه های متعدد می تواند با فروش گواهی نامه واکسیناسیون مرتبط باشد.
پیش از این در اوایل دسامبر 2021، یکی از ساکنان شهر بیلا ایتالیا برای گرفتن گواهینامه و اجتناب از واکسیناسیون علیه کووید-19 ترفندی به ذهنش رسید: مردی یک پروتز سیلیکونی خرید و سعی کرد آن را به عنوان دستش معرفی کند، اما موفق نشد دکترها را فریب دهید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала