Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌چی 5 – لوریان 1؛ برتری پرگل پاریسی‌ها با درخشش فوق ستاره‌ها

© REUTERS / PASCAL ROSSIGNOLSoccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021
Soccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2022
عضو شوید
تیم فوتبال پاری‌سن‌جرمن در دیداری خانگی مقابل لوریان به برتری رسید.
به گزارش اسپوتنیک، در یکی از بازی‌های مهم هفته سی ام لوشامپیونه تیم پاری‌سن‌‌جرمن در ورزشگاه خانگی خود میزبان لوریان بود و با نتیجه 5 بر یک پیروز شد.
در این بازی مثلث MNM عملکرد درخشانی داشت و تمام گل های پی اس جی توسط این مثلث زده شد. امباپه در این بازی در دادن پاس گل هت‌تریک کرد.
در این بازی یکی از گل های پی اس جی توسط مسی به ثمر رسید تا او هم دوباره پایش به گلزنی برای پی اس جی باز شود و روز های تلخ او به نوعی به پایان برسد.
نیمار جونیور هم مثل امباپه در این بازی دبل کرد تا بدین ترتیب درخشش مثلث MNM تکمیل شود.
با این نتیجه شاگردان مائوریسیو پوچتینو 68 امتیازی شدند و در فاصله هشت هفته به پایان فصل، اختلاف خود را با مارسی رده دومی به 12 امتیاز افزایش دادند.
در جدول رده‌بندی لوشامپیونه، پاریسی‌ها صدرنشین هستند و پس از آنها مارسی با 56 امتیاز در رده دوم و رن با 53 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала