Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کونته: "تاتنهام در حال پیشرفت است" + ویدیو

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان
آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2022
عضو شوید
آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام امیدوار است روزهای سخت تیم‌اش سپری شده باشد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که امشب تاتنهام توانست با حساب 5 بر 1 از سد نیوکاسل عبور کند، اما آنتونیو کونته پس از این بُرد گفت که روند رو به رشد تیم‌اش قابل دید است.

کونته در مصاحبه پس از بازی به خبرنگاران گفت:"وقتی ببینی تیم‌ات این طور بازی می‌کند، لذت می‌بری. ما واقعا خوب بازی کردیم. بازی کردن مقابل نیوکاسل کار راحتی نیست، ما در شرایط خوبی به سر می‌بریم و تیم از همه لحاظ در حال پیشرفت است. تلاش‌ها ما در حال نتیجه دادن است."

وی در ادامه تصریح کرد: "این فرصت بیشتر برای کار کردن با تیم در حال یاری رساندن به ماست. وقتی وسط فصل به تیم جدیدی می‌آیی، بازی‌ها یکی پس از دیگری از راه می‌رسند و فرصتی باقی نمی‌ماند. حالا من وقت بیشتری برای انتقال دادن تفکرات فوتبالی خودم به آن‌ها دارم."

کونته سرمربی ایتالیایی اضافه کرد: "حضور داشتن در رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در این لیگ خیلی دشوار است. ما می‌خواهیم تا لحظه آخر رقابت کنیم. ما باید با همین ریتم و همین دقت به کار ادامه بدهیم. تیم من در حال پیشرفت کردن از خیلی جهات است و خیلی خوشحالم. قبل از تعطیلات ملی هم راضی بودم و گفتم که حیف است که مسابقات تعطیل می‌شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала