Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز دوبارۀ مذاکرات بارسا با دمبله؛ فرانسوی در نیوکمپ می‌ماند؟

© AP Photo / Manu Fernandezعثمان دمبله مهاجم بارسلونا
عثمان دمبله مهاجم بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2022
عضو شوید
مدیر ورزشی بارسلونا با نماینده عثمان دمبله در مراکش ملاقات کرده و پیشنهاد جدید بلوگرانا برای ستاره فرانسوی را ارائه داده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد عثمان دمبله وینگر فرانسوی با بارسا در تابستان به پایان می‌رسد، در حالی که قبلاً به نظر می‌رسید او قطعاً به صورت آزاد از نیوکمپ خواهد رفت، این روزهای شایعۀ تمدید قرارداد وی با بلوگرانا شنیده می‌شود.
در همین حال متئو آلمانی، مدیر ورزشی بارسلونا در مراکش دیده شده و با سیسکو نماینده عثمان دمبله در مورد تمدید قرارداد ستاره فرانسوی صحبت کرده‌است.
طبق گزارش موندو، این ملاقات امروز انجام شده و بارسلونا مصمم است که دمبله مطالبات خود را کاهش دهدو قرارداد خود را تمدید کند.
این اولین دیدار باشگاه با نماینده دمبله بعد از عدم تمدید بازیکن در جنوری است و به نظر می‌رسد که آخرین فرصت طرفین برای تمدید قرارداد است.
دمبله در سال 2017 با 105 میلیون یورو از دورتموند به بارسا پیوست اما اصلا نتوانسته است که در این تیم انتظارات را برآورده کند. ژاوی به این بازیکن علاقه زیادی دارد و این باعث شده تا امیدها برای درخشش او زیاد شود، موضوعی که در 13 بازی آخر به خوبی دیده شده‌است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала