Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایجنت بیل: "بیل به صورت رایگان جدا می‌شود"

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Spain Soccer Champions League Real - CSKA
Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2022
عضو شوید
ایجنت گرت بیل در رسانه‌ی دیپورتیس کواترو مدعی شد که گرت بیل قرار است در پایان قراردادش به صورت رایگان از رئال جدا شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ جاناتان بارنت ایجنت گرت بیل که در یک گفتگوی اختصاصی با دیپوتریس کواترو از لندن شرکت کرده بود، اعلام داشت که این بازیکن از رئال به صورت رایگان جدا خواهد شد.
ایجنت جنجالی بیل با بهره گیری از دیدار رئال در پایتخت انگلیس برابر چلسی در لیگ قهرمانان اروپا از آینده فوتبالیست ولزی و شرایط فعلی رئال مادرید صحبت کرد.
اگرچه او می‌گوید بیل تا هنوز برای آینده‌اش تصمیمی نگرفته اما آنچه مشخص است گرت در پایان فصل رئال مادرید را ترک خواهد کرد.

او اظهار داشت: "بیل شایسته اخراج از سوی باشگاه نیست. نه، هنوز در مورد آینده تصمیم نگرفته‌ایم."

علی‌رغم این‌که در چند سال پسین گرت بیل بیشتر روی نیمکت بوده، اما وی همیشه از حمایت فلورنتینو پرز برخوردار بوده است: "رییس باشگاه بسیار خوب رفتار کرده و از او حمایت کرده است. او اسپانیایی صحبت می‌کند. اتفاقی که می‌افتد این است که افرادی که او را نمی‌شناسند می‌گویند. افراد احمق و نادانی که با او صحبت نکرده‌اند، شرم آور است. او بسیار خوشحال است. او در جوانی وارد مادرید شد، فرزندانش در آنجا به دنیا آمدند، او پول زیادی را برای بیماری کووید به بیمارستان‌های اسپانیا اهدا کرد (نیم میلیون) و عاشق شهر و باشگاه است و فکر می‌کنم انگل‌ها کسانی هستند که از او بد می‌گویند."

این صحبت‌ها در حالی می‌شود که گرت بیل در ترکیب رئال برای بازی با چلسی دعوت شده است.
کورتوا، لونین و فویدیاس؛ کارواخال، میلیتائو، آلابا، وایخو، ناچو، مارسلو و مندی؛ کروس، مودریچ، کاسمیرو، والورده، لوکاس واسکز، سبایوس و کاماویگا؛ بنزما، آسنسیو، بیل، وینیسیوس، رودریگو و ماریانو.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала