ایلان ماسک در صدر فهرست سرمیه داران جهان قرار گرفت

© REUTERS / Hannibal HanschkeОснователь компаний Tesla и SpaceX Илон Маск
Основатель компаний Tesla и SpaceX Илон Маск - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2022
عضو شوید
ایلان ماسک در فهرست ثروتمندترین افراد جهان فوربس از جف بزوس پیشی گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، ایلان ماسک کارآفرین آمریکایی و بنیانگذار اسپیس ایکس و تسلا، در صدر فهرست ثروتمندترین افراد مجله فوربس قرار گرفته و جف بزوس بنیانگذار خرده‌ فروشی آنلاین، آمازون که به مدت چهار سال جایگاه اول را اشغال کرده بود، را به جایگاه بعدی جابجا کرد.
براساس داده های رتبه بندی فوربس، ثروت ماسک در طول یک سال 45 درصد رشد کرد و به 219 میلیارد دالر رسید.
بزوس در همین مدت 6 میلیارد دالر ضرر کرده و 171 میلیارد دالر ثروت دارد. سه نفر برتر توسط رئیس گروه لویی ویتون موئت هنسی، برنارد آرنو، با ثروت 158 میلیارد دالری بسته شده است.
Американский предприниматель, изобретатель, инженер и миллиардер Илон Маск - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2022
ایلان ماسک تهدیدات اصلی برای بشریت را نام برد
در جایگاه چهارم، بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت قرار دارد که دارایی او 129 میلیارد دالر تخمین زده می شود و وارن بافت رئیس هلدینگ برکشایر هاتاوی، با ثروت 118 میلیارد دالری رتبه پنجم را از آن خود کرد. مارک زاکربرگ از رتبه پنجم به پانزدهم سقوط کرد و تقریباً 30 میلیارد دالر در یک سال از دست دادف در حال حاضر ثروت او اکنون 67.3 میلیارد دالر تخمین زده می شود.
فوربس خاطرنشان می کند که در کل سال، مجموع ثروت 2668 میلیاردر این سیاره به 12.7 تریلیون دالر کاهش یافت و 329 نفر از لیست میلیاردرها خارج شدند که بیشترین تعداد از زمان بحران سال 2009 است. در همان زمان، ریحانا خواننده پاپ و کارگردان ارباب حلقه ها پیتر جکسون در رتبه بندی ثروتمندترین افراد امسال قرار گرفتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала